#9

122 12 59
                                    

İyi okumalar❤️💐

Ertesi gün ilk uyanan Fethi olmuştu. Karşında uyuyan kadını görünce yüzünde bir tebessüm belirlendi saçlarına kokulu bir öpücük bırakıp sevdiği kadını izlemeye başladı. Dün gece hayatının en özel ve en güzel gecesini yaşamıştı. Bir yandan dün geceyi düşünüyor bir yandan sevdiği kadının saçlarını okşuyordu.

Genç kadın adamın bu hareketiyle yavaş yavaş gözlerini aralamaya başlamıştı. Fethi Eylemin uyandığını görünce gülümsemesi büyümüştü sevdiği kadının allnından öpüp beline daha sıkı sarılmıştı ve " günaydın güzelim " demeyi de ihmal etmemişti.

Eylem çarşafı üzerini çekti ve dün gece aklına gelmesiyle utançtan yanakları kıp kırmızı olmuştu Fethi Eylemin yanaklarının kızardığını görünce gülmeye başladı. Eylem Fethinin güldüğünü görünce yüzünü Fethinin göğüsüne saklayıp utancını gizlemeye çalıştı.

Fethi hala gülüyordu Eylem Fethini omzuna vurup " Ya Fethi gülme ya " dedi Fethi ise sevdiği kadını göğsünden ayırıp nazikçe çenesinden tutu ve göz göze gelmelerine sağladı.

" Birtanem kızarınca acayip güzel oluyorsun ama benden mi utanıyorsun sen" diye sorduğu sırada hala gülümsüyordu Fethi.

Fethinin ani hareketi ile Fethi Eylemin üzerine çıkıp dudaklarına kapandı.

-----------------------------------------------

NAZAT çifti

Ateşten
Sabah burnuma gelen mis kokularla açtım gözümü. İlk önce nerde olduğumu anlamaya çalıştım aklıma dün gece gelince yüzümdeki gülümsemeye engel olamamıştım. Yataktan kalkıp duşa girdim. Kısa sürede banyodan çıkıp dün akşam arabamdan aldığım kıyafetleri üzerine geçirdim ve aşağa indim.

Mutfağa girdiğimde Nazlı tum ilgisiyle kahvaltı hazırladığını gördüm. Baştan aşağa süzdüğümde üzerinde gömleğimi görünce dudaklarımı dişledim. Sessizce arkasından gidip beline sarıldım.

Bu hareketimle ilk başta irkilsede elindeki bıçağı bırakıp bana döndü.

" Günaydın " diyip yanağıma bir buse kondurdu.

Bende " Günaydın kelebek " diyip dudaklarına kapandım.

🔞🔞🔞

Öpüşmemiz git gide alevlenirken Nazlıyı kucağıma alıp yatak odasına ilerlemeye başladım. Odaya gelene kadar dudaklarımızı bir an olsun ayırmamıştık.

Yatak odasına geldiğimizde Nazlıyı kucağımdan indirip sertçe duvara yasladım. Bu hareketimle ağzıma inlemesi bir olmuştu. Üzerindeki gömleğin yakalarından tutup düğme yerinden kopartım ve çıkartım. Elim sütyenini kopçasına gitti açıp askılarını imdirdim ve yere boylaması bir oldu.
Gördüğüm manzarayla kafamı göğüsüne dayayıp hafif ısırıklarla öpmeye başladım.

Oda boş durmuyordu elleri tişörtümün eteklerine gitmişti. Toplayıp toplayıp bir güç ile çıkartıp odanın bir köşesine fırlatı.

Elleri pantolonumun düğmesine gitti açtı ve aşağa doğru indirdi. Şu an ikimizde bir tek iç çamaşırlarlaydık. Daha fazla dayanamayıp duvardan çektim ve yatağa ittim. Üzerimdekilerden son şeyden de kurtulup üzerine uzandım.

Yavaş yavaş boynundan aşağıya doğru öpücükleri ile yol çizerken Nazlıda kıpırdanmaya başladı ben Nazlının en özel bölgesini öperken Nazlı ağızından dökülen iniltilere engel olamıyordu. Ben ise Nazlının bu hali ile daha da hırslanıp hareketlerimi hızlandırırken Nazlı yatağın üzerinde ki çarşafı sıkıca tutuyordu.

Doktorlar ve MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin