#7 özgecanaslan

104 15 20
                                    

İyi okumalar❤️

1 yıl sonra

Eylemin annesi öleli tam 1 yıl olmuştu. Bu zamana kadar Fethi ve Nazlı Eylemi hiç yanlız bırakmamışlardı.
Nazlı ve Ateş se o günden sonra bidaha görüşmemişlerdi. Eylem artık annesin ölümünü kabulenmişti ama bir yanı hep eksikti genç kadının.

Sabah Eylem gözlerine vuran güneş ışıklarıyla açtı gözünü. Yanına baktığında sevdiği adam mışıl mışıl uyuyordu ilk önce yüzünü okşadı sonra da yanağına bir öpücük kondurdu.
Tam geri çekileceken kendisini bir anda Fethinin altında bulmuştu.

Eylem: Fethi napıyorsun ya.

Fethi: Bilmem napıyorum diyip kafasını Eylemin boynuna gömdü ve kokulu bir öpücük bıraktı. Ardından " Günaydın birtanem " dedi

Eylem: Günaydın sevgilim. Hadi kalk işe geç kalıcaz diyip yataktan kalktı ve banyoya girdi.

Eylemde ve Fethi hızlıca kahvaltılarını yapıp doğruca hastaneye gitmişlerdi. Yarım saat sonra hastaneye geldiklerinde vedalaşıp kendi odalarına gitmişlerdi.

Eylem odasına geldiğinde hemen montunu çıkarıp astıktan sonra önlüğünü giydi. Ve birikmiş dosyalarla ilgilenmeye başladı.

Ateş: Lan şerefsiz köpek yeterin lan artık yeter ülkede sizin yüzünüzden kadın kalmadı. Nasıl kıydın lan o kıza hı nasıl. ( # özgecanaslan ) ( #unutmadıkunutmicaz )

Ateş karşısındaki ölmek üzere olan adama son bir yumruk daha atı ve geri çekildi sinirle karşısındaki adamlar " BU ŞEREFSİZi AlIN GÖZÜMÜN ÖNÜNDEN " diye kükredi.

Ateş ilk önce kirlenmiş üzerini değiştirdi sonra da depodan çıkıp evine gitti başı feci şekilde arıyordu.

2 saat sonra

Eylem tüm dosya işlerini bitirince acile indi. Ve aynı zamanda vaka geldi. Hemen koşarak yanına gitti.

Eylem: Evet nedir durum diye sordu görevlilere.

Görevli: Trafik kazası 25 yaşlarında yolda gelirken iki kez kalbi durdu.

Eylem: Tamam arkadaşlar gerisi bizde teşekkür ederiz diyip hastayla ilgilenmeye başladı.

Eylem müdahale ederken hastanın tekrak kalbi durdu hemen kalp masajına başladı. Eylem hastanın kalbine bidaha baskı uyguladı ama hasta hayatını kaybetmişti ölüm saatini ilan edip tam gideceği zaman bir vaka daha geldi.

Aynı esnada Fethi geldi ve bu hasta Fethini hastasıydı kadın doğruyordu. Eylem ve Fethi hemen hastanın yanına koştu. Göreblilerden bilgi alıp hemen kadını ameliyathaneye almışlardı.

Eylem hastanın hem elini tutuyordu hemde hastanın derin nefes almasını söylüyordu.

2 saat sonra

Hasta son gücüyle ıkınmıştı. Ve o muhteşem ses tüm odayı doldurmuştu. Fethi bebeğin kordonunu kesip hastayın kucağana koydu.

Eylem ve Fethi se gözleri dolu hayran hayran hasta ve bebeği izliyordu.

Sonn
Selam gençlik up uzun bir aradan sonra yep yeni bölümle karşınızdayım evet biraz kıse ve sıkıcı saçma olmuş olabilir ama kusura bakmayı bu bölüm benim içi özel bir bölüm.
Evet umarım beğenirsiniz gören ve ne yorum ne de oyveren arkadaşlarım lütfen görüp geçmiğin yorum yapmazsanız bile bari bi oy verin ya.
Neyse çok konuştum ben
Sizi seviyorum❤️
#özgecanaslan👼😇

Doktorlar ve MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin