İyi okumalar❤
Eylemden devam
Eylem telefonunda görüntüleri görünce deliye döner hemen polisi arar üvey babasını şikayet eder. Fethi gördükleriyle daha çok üzülür. Eylem yerden kalkar ve hemen üvey babasının yanına gider ve yakasına yapışır.
" Aşalık pislik bunu nasıl yaparsın yaa senin yüzünden öldü annem senin yüzünden. Allah belanı versin bıkmadınız mı yaa kadına şidetten haa bıkmadınız mı bir kadın tahatla bir nefes alamicamk mı sizin yüzünüzden der ".Eylem sinir krizi geçirmeye başlar. Fethi sakinleştirmeye çalışır ama sakinleştiremez ve Nazlı sakinleştirici yapar Eylemi normal bir odaya alırlar.
Eylem uyuyordu. Fethi de adamı polislere teslim edip Eylemin yanına gelir. Yatağın yanındaki tekli koltuklara oturur. Eylemin elini tutar. Onu izlemeye başlar. Çok güzeldo ve sanki bir tek ondan bir masumluk var dı yüzünde.
Bir kaç dakika sonra Eylem rüya görmeye başlar.
Fethi aya kalkar ve yanındaki boşluğa oturur. Onu sakinleştirmeye çalışır.
" Eylem uyan bak rüya görüyorsun bir yandan da saçlarını okşuyordu uyanması için.Eylem nefes nefese uyanır. Fethiyi görünce sım sıkı sarılır ve omzunda ağlamaya başlar.
Fethi onun yüzünü avuçların arasına alır.
" Ağlama nolur bak geçti lütfen sakinleş ".
Eylemi göğüsüne yatırıp saçlarını öpücükler bırakır." Fethi ben ne yapıcam a annem den başka kimsem yok benim ".
" Bak ben varım. Ben senin arkadaşınım. Yanlız değilsin ki sen ".
Eylem hiç bir şey demeden Fethiye sımsıkı sarılır. Ve ağlaya ağlaya Fethinin göğüsünde uyuya kalır ama gözlerinden bocukları da akar.
Fethi sıkıca Eyleme sarılır. Uyuduğunu farkedip yatağa yatırır. Onun için çokk üzülür. Yanağına süzülen yaşları eliyle siler.
Eylem uyurken sayıklamaya başlar.
" Anne anne bırakma beni sende bırakma beni ben sensiz yapama benim senden başka kimsem yak ".Fethi ona sarılır. " Eylem tamam sakin ol nolursun ben senin yanındayım seni hiç bırakmicam ".
1 gün sonra
Bugün Eylemin annesinin cenaze toreni vardı. Nerdeyse hastanedeki bir çok kişi gelmişti. Eylem bitik bir durumdaydı. Şu an hazırlanıyorlardı Nazlı ve Fethi bu süreşte Eylemin yanından hiç ayrılmamışlardı.
Fethi Eylemin yanına gelir onu almak için." Hazır mısın der gözlerine bakarak ".
Eylem başını sallar ve cenaze törenine giderler.
Fethi Eylemin sağ kolundan Nazlı da sol kolundan tutuyorlardı.............Cenaze biter. Nazlı Eylemin yanina gelir. " Eylem canım hadi bana geçelim ". Eylem hayır anlamında kafasını sallar. " Ben evime gitmek istiyorum der ".
" Tamam benim hastanede biraz işim var. Fethi ile geç bende gelicem ".
Eylem ruh gibidir konuşacak hali yoktur sadece başını sallamıştı.
Fethi Eylemin kolundan tutar ve arabaya bindirir. Eylemi evine görürür. " Gelmemi ister misin. Yoksa gidiyom mi..?
" Bugün bende kalsan lütfen beni yanlız bırakma korkuyorum ".
" Tamam hadi gel der ve içeri geçerler Fethi Eylemi kanepeye oturtup göğüsüne yatırır.
Teşekkür ederim der ve kendisini uykunun kolarına bırakır. İçinde tarif edilemez bir duygu vardı ve bu çok güzel bir duyguydu. Fethi yanındayken kendisini güvende hissediyordu. Fethi onun saçlarını koklamaya başlar. Eylemin yanında huzur buluyordu kokusu her şeyi çok güzeldi. Ağlamasına dayanamıyordum beni ona çeken bir şey vardı. O mutlu olmasını istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doktorlar ve Mafya
RandomEylem Fethi ve Nazlı aynı hastanede çalışmaya başlarlar ama henüz tanışmıyorlar her kes hastanede tanışacak Ateş Acar Acar holdingin patronu ve mafya dır.