Ahoj som Emma a mam 23 s kamarátkami som sa presťahovala do New Yourku a potom do Pardubíc. Strašne rada počúvam Milion Plus od mojich 10 strašne ich milujem. Ked mali koncert doma v Pardubiciach hneď som si kúpila lístok na ďalši ich koncert, bohužial jeden lebo moje kamarátky M+ nepočúvajú ale neodsudzujú ma za to, predsa každý ma iný vkus na hudbu.
Je 21:00 a ja už hodinu stojím v rade na koncert a strašne sa teším ako ich uvidím. A k tomu je krst albumu KML. Je 21:10 a už stojím v prvom rade a čakám kým to poriadne rozbalia. Ako prví prišiel Yzo a za ním hned Nik. Neviem ako ale naše pohľadi sa stretli a pozerali sme sa na seba asi minútu, síce do nie je boh vie ako dlho ale mne to stačilo. Išla jedna pesnička za druhou a stále sme skákali a boli na sebe prilepení ako sardinky. Prišiel na rad krst KML Albumu a ja som sa ho snažila chytiť no nepodarilo sa. Potom keď už pohádzali všetky CD medzi fanúšikov tak Nik išiel do backstagu a vrátil sa s CD-čkom v ruke a podával mi ho. Mala som nechápaví vyraz ale bola som rada že mam CD-čko a poďakovala som mu. Keď som prišla domov hneď som si CD otvorila a spadol mi papierik na zem. Čudovala som sa kto mi ho tam mohol dať ale nevenovala som tomu takú pozornosť, zdvihla som papierik zo zeme a bolo tam napísane: „ Napíš mi na instagram: goldcigo" hneď ako som to prečítala tak ma to zaskočilo pretože hneď som vedela koho je to instagram. Zobrala som mobil do ruky a napísala dotičnému na instagram.
(_e__mm – Emma, Goldcigo- Nik Tendo)
_e__mm:
Ahoj dostala som CD od teba a bol tam lístoček aby som ti napísala, ale pochybujem že je to pre mňa takže asi omyl. 😊
Goldcigo:
Ahoj už jsem si myslel že nenapíšeš, a jo ten list byl pro tebe nebil to omyl. 😊
_e__mm:
Aha tak ok a čo si prosíš keď som ti mala napísať.
Goldcigo:
Nic jen jsem te chtel spoznat protože jsi mi prišla sympatická a videl jsem te už na pár našich koncertu.
_e__mm:
Ano bola som už asi na 5 a stále je to viac a viac lepšie a energickejšie.
Goldcigo:
Jsem rad že se ti to líbi. 😊
_e__mm:
Hahah, líbi ?! ja prosto milujem vaše koncerti a niesom jediná aj ostatné faninky miluju vaše koncerti a preto ma to zaskočilo keď som našla papierik s tým že ti mam napísať.
Goldcigo:
To poteší a hlavne od tebe. 😊
_e__mm:
😊 som rada aj polichotená. Idem si už ľahnút tak ahoj.
Goldcigo:
Dobre ale nemúžem si zítra nekam zajít? Jestli chceš
_e__mm:
Jasne napiš kedy a kde.
Goldcigo:
Dobre tak zítra v Caffeterii o 13:00.
_e__mm:
Dobře dobrú noc Playboy Tendo. 😊
Goldcigo:
Dobru noc maličká.
Na túto správu som mu nechala zobrazené a išla spať pretože ma ten koncert fakt vyčerpal.
Ahoj dúfam že sa ti to páči ak áno prosím napiš mi to do komentára ako odozvu. Je to môj prví príbeh tak prosím berte na to ohľad. :) A prepáčte za gramatické chyby a preklepy. Kľudne mi môžete napísať nejaké tipy a radi, rada si to prečítam a a dám si poradiť. :) A prepáčte za moju Češtinu.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Myslíš to vážne Nik?!
DiversosAhoj je to môj prví príbeh dúfam že sa ti bude páčiť. :)