2.

52 1 0
                                    

Na druhý deň

Vstala som okolo 10 a prvé čo som spravila bolo že som sa pozrela na mobil a tam mi svietila notifikácia z instagramu. Bola to správa od goldcigo. Odomkla som mobil aby som si prečítala správu. V nej stálo:

Goldcigo:

ahoj doufám že si nezapomněla že se mame dneska setkat

_e__mm:

Ahoj, nie nezabudla som neboj sa 😊

Potom som si išla spraviť hygienu a obliecť sa

Toto som si zobrala:

Spravila som si raňajky, umyla po sebe riad a keďže dievčatá ešte spali tak som im na lístoček napísala že som šla do obchodu

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Spravila som si raňajky, umyla po sebe riad a keďže dievčatá ešte spali tak som im na lístoček napísala že som šla do obchodu. Zobrala som si peňaženku, kľúče, mobil a iqos.

V obchode som kúpila pár veci do chladničky a Heets-ky lebo mi dochádzali. Zaplatila som a išla rovno domou. Vybalila som nákup a keď som pozrela na hodiny bolo 12:26 najlepší čas ísť do Caffetterie. Babám som povedala že prídem až večer a odišla som.

O 12:57 :

Práve som prišla do Caffetterií a už tam Nik sedel a fotil sa s ním jeden chalan, len som sa usmiala. Prišla som k stolu a ani som sa nestihla pozdraviť a Nik ma mal už v náručí. Cítila som sa dobre a zároveň aj zle, pretože sa na mňa divne pozerali dievčatá ktoré sa s Nikom chceli odfotiť. Potom som si sadla na stoličku oproti Nikovi .

Nikov pohľad:

Pokiaľ som sa fotil s fanúšikmi dorazila Emma a hneď som ju objal, bolo mi jedno že na nás tak divne pozerajú. Potom si Emma sadla a ja oproti nej. A začal som konverzáciu. Samozrejme to bola ta otázka ktorú každý čakal.

Ja: jak se máš ?

Emm: dobre a som rada že sme sa stretli a že si vôbec prišiel

Ja: a proč bych tu neměl chodit

Emm: neviem, lebo máš toho veľa? Možno? Fakt neviem.

MM (moje myšlienky)

MM: ona si to fakt myslela ?! až taký kokot nejsem zda ano ?

Ale musím uznať že má pekné oči.

Emm: a ty ako ??

Ja: ale dá sa včera ten koncert byl Fire:

Emm: to bol. Bol to ten najlepší na ktorom som kedy bola, a to som bola len na vašich koncertoch, stále je to lepšie a lepšie.

Ja: jsem rád

Pohľad Emm:

V Caffetterii sme boli až do 17:37 a vôbec sme si to neuvedomili. S Nikom sa dá dobre pokecať o všetkom.

Ja: prepáč ale už budem musieť ísť.

Nik: a proč?

Ja: mam ľad

Nik: co? Lad? Jak to myslíš

Aha vlastne o tom sme ešte nestihli pokecať.....

Ja: no... ja hrajem hokej ale začala som neskoro preto nehrajem za žiadny tím.

Nik: aha a nemohu se na tebe jít podívat?? 

Ja: môžeš ale.... Musim si ísť ešte pre veci domov.

Nik: ok tak poďme

Ja: tak ok.            Po 10 min. hádke o tom že kto zaplatí sme konečne vyšli z kaviarňe. Prišle k nám domov a dievčatá chillovali pri Netflixe.

 Ja: čaute, idem na ľad idem si iba po veci

Saša: okkk            Zora: okk, a inak kto je na chodbe nech vojde                  Ja: Dominik pod sem. Dominik prišiel a dievčatá vedeli o čo ide no nevyjadrovali sa .Po 15 min. „Už mam všetky veci môžme ísť" povedala som a už som sa obúvala. 


Taaak máme tu ďalšiu časť:) dúfam že sa zatiaľ páči nie je to boh vie ako zaujímave ale prvé časti nikdy nie sú také energetické a romantické :D ( samozrejme na nejaké výnimky) 

Myslíš to vážne Nik?!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora