Ráno som sa zobudila na jemné bozky po mojej tvary, bolo mi to divné pretože som spala u Dominika ale nesťažoval som si. Keď som otvorila oči uvidela som Dominika ako sa usmieva od ucha k uchu. "Dobre Ráno" "Aj tebe dobre" "tak jak se ti spalo?" "Dobre ale Ráno nebolo až také príjemné vieš otravoval ma jeden chlap" "tak to musím zistiť kdo to je abych mu mohl dat do držky" "to by si nespravil" " nikdo mi nebude na tebe sahat okrem mne samozřejme" na to som sa len usmiala a sledovala som každý milimeter jeho tváre. Všimla som si ze aj on skúma moju. No hlavne oči a pery. Videla som ako mu očká pobehujú. Zrazu sa Dominik približoval no do izby nám vošiel Yzo "Jzs promiňte" "vypadni ty zmrde" na to som sa len pousmiala. Yzo odišiel z izby a ja som ešte chvíľu ležala v Dominikovom zohriaťí pokiaľ mi nezačali v bruchu vyhrávať muzikanti. " Domi poďme si urobiť niečo jest som hladná" "jak si přejete má dámo" nad týmto pomenovaním som sa pousmiala a vstala som z postele. Vtedy som si všimla ze nemám svoje tričko ale Dominikove. (hore v médiách je tričko ktoré som mala na sebe)
Prepáčte za moju Češtinu a chyby v texte :>A
hojte tak som späť po celkom dlhej pauze no nemala som náladu ani nápady. Preto je táto časť kratšia a chcela by som sa opýtať ci ma cenu ďalej písať. Píšte mi to komentárov. Ďakujem ze si to niekto čítal a ze ste ma k tomu dokopali.
ESTÁS LEYENDO
Myslíš to vážne Nik?!
De TodoAhoj je to môj prví príbeh dúfam že sa ti bude páčiť. :)