3.

42 1 1
                                    


Potom prišiel Dominik a tiež sa obul. Zobrala som si tašku s vecami a išla k autu. Keď som nastúpila do auta tak si Dominik sadol vedľa mňa ( na sedadlo spolujazdca) a vyrazili sme smer štadion. Po ceste sme sa rozprávali a keď sme dorazili vybrala som si veci z kufra a zapálila iqos, Dominik samozrejme normálnu (Malboro) cigaretu. Keď sme dofajčili zobrala som si veci a namierila si to rovno do šadne a za mnou šiel Dominik aby nestál sám na chodbe. Prezliekla som sa do ribana dala si výstroj zobrala rukavice, hokejku a smer ľad. Nakoniec chalani presvedčili aj Dominika aby si zobral korčule a išiel s nami na ľad.

Nik: ja-a-a neviem korčuľovať

Ja: nevadí tak ta to idem naučiť

Prekvapilo ma že Dominik nevie korčulovať ale to nevadí. Keď vedel aspoň stáť na korčuliach tak som ho pomaly pustila a ukazovala ako má korčuľovať. Pochopil to a za 15 min. sa naučil korčulovať. Aspoň na 20 min. sme si ušli s nimi zahrať hokej. Keď nám ľad skončil tak sme išli do kabíny kde sme sa všetci smiali a atmosféra bola super. Chalani sa išli osprchovať aj ja ale išla som na iné sprchy. Keď som sa už išla usušiť tak prišiel za mnou Dominik a objal ma zo zadu. Nechápala som čo sa deje ale po chvíli prehovoril „dneska jsem si to užil, zopakujem to ješte nekdy?" ja som len prikývla „jsem rád" otočil si ma k sebe a dal mi pusu. Pozrela som sa na nho a povedala „ mám ta strašne rada veľmi si rozumieme ale,...." Dominik sa na mna pozrel nechápavím pohľadom „ale nechcem aby si mal kôli mňe problémy a nechcem byť dalšie dievča s ktorým sa vyspíš a potom odkopneš prepáč" keď som to dopovedala tak sa na mňa zamračil otočil sa a osprchoval. Ja som išla do kabíny no tam už nebol nikto. „ nevadí" obliekla som sa a počkala na Dominika lebo ako by išiel domov keď prišiel so mnou na mojom aute. No po 7 min. sa nevracal a tak som si povedala že ho pôjdem skontrolovať či sa niečo nestalo. Keď som tam vošla Nik sedel na zemi v boxerkách a držal sa za hlavu. „stalo sa niečo??" „ nič" povedal nervozne „nebudem ťa nútiť keď nechceš" táto veta vždy zaberie, keď to poviete hneď vám to dotyční vysype. A mala som pravdu. „ každá dívka jejíž řeknu city (si vlastně druhá níž mluvím své city) tak řekne totéž a už mě to sere" kde dokončil svoj monolog tak som si sadla vedľa neho dala mu pusu na líco a povedala: „ale každá chcela len tvoje peňiaze. Prepáč že ti to hovorím ale už nedovolím aby ti niekto ublížil alebo spôsobil problémy. A preto som ti to povedala. Mám ťa arda a nechcem ťa stratiť" „mám tě také velmi rád a také ta nechci ztratit. záleží mi na tobě." Usmial sa na mna a dal mi pusu na líce a obidvaja sme sa usmiali. Išli sme sa obliecť, naložili sme veci do kufra a išli sme ku mňe domov vyložiť veci, potom sme šli k Dominikovi a ja som tam prespala. Celý čas sme sa bavili a smiali sa bol s nami aj Yzomandias, Hasan, Karlo a Koky. Sú to úplne v pohode týpci je s nimi sranda. „ nejdem už nahoru?" „tak poďme" išli sme si ľahnuť. Ľahli sme si a Dominik si ma pritlačil k sebe a objal. Ja som sa len usmiala a zaspala.

Dnes to nie je dlhé ale snaď nevadí. prosím o koment ako sa vám to páči a vote.

prepáčte za chyby a prepáčte za moju Češtinu. :)

Myslíš to vážne Nik?!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora