🌟Yıldıza basmayı unutmayın.(✷‿✷)
Yorumlarda buluşalım mı?( ◜‿◝ )♡
Bölüm müziği🎶 Hadise hayât oyunu
_________________
"Güçlü değildik aslında güçlü olmaya bırakıldık"
_________________Kapı durmadan alacaklı gibi çalıyordu. Hepimizin gözlerinde bir merak duygusu hakimdi...
"Hayırdır inşAllah?"dedi babam.
Ardından hemen sofradan kalktı.
Babamın aşağıya inmesiyle bizde onu takip ettik.Odadan çıkıp merdivenleri hızla indik.
Bizim inmemizle babam avlunun kapısını açtı..
Kapıda duran polislerle hepimiz şok yaşadık. Sabah sabah onları kapımıza getiren neydi?.
Herkesin kafasında soru işaretleri mevcuttu.
Cevapsız sorular kafamızın içinde dönüp duruyordu.
Cevapsız sorularımız, karşımızda duran polis memurların'nın iki dudağın arasından çıkacaktı.
Babamın davudi sesi avluda yankılandı..
"Hayırdır inşallah sizi sabah sabah kapımıza getiren nedir memur bey? "
"Biz Afran Saraç için burdayız?
Kendisi buradaysa onunla görüşebilir miyiz?"İsmim polis memurların'nın ağzından çıkmasıyla neye uğradığımı şaşırdım.
Diğerlerinde benden bir farkı yoktu..
Babamın tekrar konuşmasıyla az daha olsa kendimi toparladım ve kendimden emin adımlarla babamın yanına doğru ilerledim..
"Kızım mı?"
"Evet kızınız? Afran saraç kim?"
Babamın yanında durarak bütün bakışların bana dönmesini sağladım..Abim hemen yanı başımda durdu.
Ortalıkta gergin bir hava mevcuttu.
Vakit kaybetmeden cevap verdim. Bir an önce konunun benimle alakalı olan yerini bilmek istiyordum.
"Buyurun memur bey,
Afran Saraç, benim? Ne hakkında görüşmek istiyorsunuz benimle?""Afran hanım, bu Sabah hakkınızda suç duyurusunda bulundu. Bize verilen görevle sizi göz altına almak zorundayız bizimle eminniyete kadar gelmemiz gerekiyor?"
"Suç duyurusunda mı? Kim bulunmuş suç duyurusunda, öğrenebilir miyim?"
"Bu konu hakkında bir bilgimiz maalesef yok. Emniyete size detaylı bilgi verilecektir?"
"Böyle saçmalık mı, olur?
Nasıl bilemezsiniz?""Araf oğlum kendine gel? Karşında devletimizin memuru duruyor. Konu hakkında bir bilgileri olsaydı söylerlerdi zaten." Dedi Babam
"Araf bey, dediğimiz gibi bizim bu konu hakkında bir bilgimiz yok?"
"Memur bey izininiz olursa yukarıdan çantamı alabilir miyim?"
"Tâbikide Afran hanım? Ama lütfen biraz acele edin?"
"Çok uzun sürmez?"
"Peki bekliyoruz?" Başımı tamam anlamında salladım ve odama gitmek için hızlı adımlar attım.
Merdivenleri bir solukla çıkıp odama girdim. Cüzdanı mı, telefonumu çantama atarak odadan çıktım..
Merdivenleri aynı hızla indim tam onların yanına geçiyordum ki Hebûn, annemin endişeli sesi adımlarımı durdurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFRAN
General FictionÇok güzel bir rüyanın içindeydim öyle ki uyanmak istemiyordum. Yemyeşil kırlarda papatya tarlaları içinde yürüyordum. Üzerimde bembeyaz bir elbise ellimde hasırdan bir sepet vardı. Farklı bulduğum her çiçeği topluyor kokluyor ve sepetime koyuyordu...