ფინის პანიკა😱😱

88 7 60
                                    

      დილით ფინის კულულები მაღვიძებს რომელიც ჩემს სახეზე აწყვია. მე გაბრაზებული კულულებს სახიდან ვიშორებ და ფინს კისერზე ვკბენ. ის კი კივილით იღვიძებს.

     — აუუუუ — ყვირისი ბოლო ხმაზე. — მილი მეტკინა. — ამბობს ბოლოს და ჩემსკენ ტრიალდება.

    — მე კი არ მტკენია. — ვამბობ და ვიღიმი.

    —  ახლა მიყურე მე შენ. — ამბობს და ღუტუნს იწყებს. — ახლა ხომ ხედავ როგორუა გაწვალება? — ამბობს და უფრო მიღუტუნებს. მე კი ბოლო ხმაზე ვკისკისევ. ბოლოს ჩერდება და დაღონებული მიყურებს.

    — რა იყო რამე მაცხია? — ვეკითხები შეშფოთებული სახით.

    — ჯერ ისევ ვერ ვიჯერებ. — ამბობს და მთელ სახეს მიკოცნის. 

   — დაიჯერე რადგან ეს რეალობაა დებილო. — ვამბობ და მკლავზე ვკბენ.

   — აუ მიშველეთ. — ყვირის ფინი. — მილი გეხვეწები თავი დამანებე თორემ ცხოველთა თავშესაფარში ჩაგაბარებთ იქნებ და ძაღლად მიგიღონ. — ამბობს და თან ხელს ისრესს.

    — ამხელა კაცი ხარ და კიდევ კივიხარ? — ვამბობ და თავს დანანებით ვაქნევ.

     — ამხელა ქალი ხარ და იკბინები? — ამბობს და წარბს ზემოთ წევს.

    — კარგი ხო ბოდიში. — ვამბობ გაბრაზებული და სააბაზანოში შევდივარ.

    — ნუ იბუტები ხომ იცი რომ არ მიყვარს როდესაც იბუტები. — ამბობს წუწუნით და სააბაზანოში მომყვება.

    — თავი დამანებე მშია ასე რომ დროზე საჭმელი მოამზადე მაგრამ მანამდე მოწესრიგდა თორემ სახე სულ იასამნისფერი გაქვს. — ვამბობ და გველივით ვიცინი.

    —  აბა რა იქნება გუშინ შენი პომადა მომაცხე როდესაც მკოცნიდი. — წუწუნებს და ოთახიდან გადის.

    დილის რუტინა შევასრულე და სააბაზანოდან პირსაცოხ შემოხვეული გამოვედი. იქ კი ფინი დამხვდა სველი თმებით.

სიყვარული და დანაშაული (დასრულებული)Where stories live. Discover now