Ik hou ook van Niall

276 9 1
                                    

Ik klom mijn boom voor mijn raampje in mijn kamer op en klom stil mijn kamer binnen.Ik was wel van plan om te zeggen tegen mijn moeder dat ik weer thuis ben maar ik dacht ik zal wel even wachten voor ik iets zeg.Huilend ging ik zitten op mijn bed, waarom huil ik zelfs het is niet alsof ik verliefd ben op Niall of toch wel?Nhee dat ben ik niet maar ergens diep van binnen doet het pijn toen ik hem zag met die ander meisje.Tot mijn verbazing kwam mijn moeder binnen.Het was alsof ze me hoorde huilen.Zonder iets te zeggen ging ze naast me zitten.Het was stil niemand zei iets.Tot dat mijn moeder de stilte brak.

                               ' Wil je erover praten schat'zei ze bezorgd                                                                                                          ' Mam stel je bent vrienden met iemand en hij verteld je dat hij gevoelens heeft voor jou en je denkt zelf dat je geen gevoelens hebt voor hem.Maar dan zie ik hem knuffelen met een ander meisje en ben ik boos en gebroken vanbinnen..wat betekent dat mam' 

                                 ' Het betekent dat je gevoelens hebt voor dat jongen zonder dat je het weet of wilt accepteren '   

Dus het was waar alles dat ik voelde en dacht toen ik fan was het was allemaal waar ik heb echte gevoelens voor hem niet als een fan maar echt..Ik hou van Niall. :) en hij van mij.

' Dankje mam' zei ik met een glimlach. Wanneer ik net terug uit het raam wilde klimmen zei mijn moeder.            " Zal ik je ooit nog terug zien"                                                                                                                           ' Mischien' zei ik glimlachend'                                                                                                                Tot mijn verbaazing stond Niall voor mijn huis.Het enigste dat ik in mijn hoofd had was in zijn armen vliegen en hem kussen.En dat deed ik ook.Niall was verast maar kuste snel terug.

' Wooww..voor wat was dat' vroeg Niall verward                                                                                             " Ookal is mijn moeder een hoer ze weet wat echte liefde is en geeft goede advies "zei ik lachend

Niall glimlachte, pakte me op en kuste me weer.Het was PERFECT 

The One (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu