Ik weet waar je bent..Ik weet dat Niall nu Little Things voor je zingt...Ik weet waar je nu staat...Maar jij weet niet waar ik ben..en wat ik van plan ben...Ik kom nu ongemerkt naar je toe..Als je niet moeilijk ga doen dan doe ik je kleine vriendje geen pijn..maar als je wel moeilijk ga doen...Worden de blauwe ogen van je vriendje rood...
Niall kon aan mijn blik zien dat er iets mis is, hij kon mijn tranen over mijn wangen zien rollen..Hij kon zien dat ik geschrokken kijk naar mijn GSM en hij kon zien hoe John mijn kant op kwam.Alles wat Niall kon zien kon ik niet zien.Ik wist niet wat ik moet doen maar ik denk dat het het beste is als ik nu maar ga lopen.Ik werdt uit mijn gedachte gehaald door iemand dat mijn pols vasthoudt. " Ik heb je gemist babe" Ik was gewoon stil ik wilde niet mee..niet met hem..ik wil bij Niall zijn..Ik hou van Niall...wowowow wacht..zei ik nu dat ik van Niall hou??Waarom zei ik dat nou. " Watt?? geen ik heb u ook gemist John" zei john pesterig.Ik wilde niet meer met hem zijn en riep heel hard " WAT WIL JE GODVERDOMME VAN MIJ!!! FUCK OFF!!" Iedereen in de zaal keek me aan zelfs de bandleden uit one direction.zelfs Niall maar hij had tranen in zijn ogen.Tranen omdat hij me zo zag lijden.Die blauwe ogen van hem zijn veranderd in rode ogen van woede.Ik werdt uit mijn gedachte gehaaldt door John die mij een lap gaf en me meesleurde.Wat me verbaasde was Niall hij deed niks..hij bleef daar staan,bevroren, niks.
" EN DEZE KEER DENK JE NIET AAN WEGLOPEN HOER " riep John Met dezelfde vraag in mijn hoofd waarom Niall daar maar bleef staan knikte ik oke ^^^^
We zijn terug thuis babe.Aleee mijn thuis maar hier woon je vanaf nu en niet denke aan onsnappe want je krijgt je eigen hoerenkamer en daar kom je nooit uit.John beveelde me om mijn kleren uit te doen.Ik riep nee en loopte de hele apartmenet door.Hij is ouder dan mij dus sneller en kon me vangen en begon me te slaan en te nijpe.Er was niks meer over van mijn gezicht.En de laaste mep sloeg me nock out.Toen werdt het zwart.Toen ik weer bij bewuste kwam zat ik vast aan mijn bed in een klein kamer met allemaal mijn foto's er op, deze gast is echt geopserdeerd door mij. Ik kon maar net in de spiegel kijken en keek na mijn gezicht.Alles bloede alles deed pijn alles was rood en blauw.Ja het is waar ik woon in hel.Toen kwam die vraag terug in mijn hoofd waarom liet Niall me daar staan..waarom hij hield toch van me???? Ik sluitte mijn ogen van angst want ik hoorde John mijn kamer deur opendoen met zijn sleutels.Ze zaten dicht heel dicht op elkaar.
JE LEEST
The One (Voltooid)
FanfictionIk ben al sins mijn 15de een grote fan van 1D,ik ging na al hun concerten als het kon.Stiekem was ik verliefd op Niall Horan maar ik was nooit zeker of het echte gevoelens waren of gewoon omdat ik fan van 1D ben.Al mijn vragen werden beantwoordt toe...