Zenuwachtig wachte ik tot mijn GSM rinkelde.Ik weet zelfs niet waarom ik zit te wachten tot mijn GSM afgaat,er zijn wel duizende meisjes die ook van one direction houden.Dus waarom zoude ze mij bellen.Net wanneer ik de moed wou opgeven ging mijn GSM af.Ik kon mijn ogen niet geloven.Ik nam op en fluisterde ' Hallo ' " Dag schat ik kom een beetje laat thuis dus je kunt buiten gaan eten ofzo " Hoorde ik aan de andere kant.Ik wist dat het mijn moeder was en hang op.Ik weet niet waarom maar mijn moeder-dochter band is gebroken.Ze is niet meer zo vaak thuis en er komen altijd mannen langs die heel gemeen zijn.één keer toen ik een handoek uit de kast van mijn moeder wilde pakken zag ik een ander man in haar bed liggen.Ik schriktte zo hard dat ik besloot om mijn vader te gaan zoeken.Maar ik was toen 15, ik ben nu 20 en heb niet meer van die debielle ideeen in mijn hoofd.Terwijl ik mijn GSM terug wilde neerleggen ging het af.Ik wist dat het mijn moeder was omdat ik zomaar op hing.Ik nam op en riep: ' Ja mam ik weet het ik ga wel bij een vriendin eten! ' Het was even stil aan de andere kant tot dat iemand de stilte brak. " Hallo, spreek ik met Dapne Appelflapie.Ik ben van MTV en je hebt backstage kaartjes gewonnen voor een 1D concert " Ik kon mijn oren niet geloven.En voor je het wist was alles geregeld.Ik moest mijn adres geven en mijn huistelefoon nummer.Die avond toen ik pizza zat te bestellen kreeg ik een SMS.Het was een onbekende nummer, er stond in: Haii, this is Niall from One Direction Just wanna say congrats with the backstage tickets hope to see you soon . Omg ik herleesde die bericht wel 20 keer.Ik kon het nog altijd niet geloven stuurde niall me nu een SMS.Ik schreef terug:Sorry but i can't believe that YOU are Niall from 1D, i will just wait till the concert to see if you really send me this message. Ik stuurde het bericht en wachtte op een antwoordt.Maar dat kreeg ik niet.Dat had ik verwacht want het was toch vals.Nog geen 20 tellen later begon mijn GSM te trillen, ik nam op en hoorde de MOOISTE stem ooit.Haii am Niall Horan just checkin out if you believe me and wanna congrate you again for your backstage tickets hope to see you soon and i love your name Dapne.Can it be that we have talked before. Ik kreeg een brok in mijn keel ik wist niet wat ik moest zeggen en ik ben eenmaal niet zo goed in engels.Ik wist zelfs niet hoe ik dat moest uitleggen aan Niall dat ik niet zo goed ben in engels.Het was precies dat hij mijn gedachten kon lezen want toen het voor even lang stil was zei hij:Het spijt me soms ben ik er niet aan gewend da mijn fans geen engels kunnen dus ik zal het maar herhalen haii ik ben Niall Horan en wil gewoon checken of je me gelooft dat ik bel en je wilt feliciteren met je kaartjes en ik hoop dat ik u snel zie en ik hou van u naam het laat me aan iets denken, kennen we elkaar?? Het was stukken beter dat niall Nederlands sprak het was heel schattig met die accent van hem, maar wat bedoelt die nu met of we elkaar al eens hebbe ontmoet.Ehm..nee we hebben elkaar nog nooit ontmoet..ik kwam wel altijd naar jullie concerten en zat op voorste rij.Dus het kan dat je mijn bord hebt gelezen waar ik zei van Dapne love's One Direction.Toen ik zat te praten trilde mijn stem.Jha dat kan, en je hoeft niet zenuwactig te zijn hoor ik kan het horen in u stem.Ik ben maar Niall Horan.De droomvriendje van elk meisje.Ik was verbaasd om wat hij zei.Ik was in chock ik kon elk moment flauwvallen of gillen of huilen ik weet het niet.Ik had zoveel gevoelens rond mijn buik.Dat ik niet door had dat ik zweeg.Na een pijnlijke stilte zei Niall:Het spijt me als ik u nerveus heb gemaakt ofzo ik bedoelde het niet slecht.Ik zal u maar met gerust laten morgen kan je ik en de rest ontmoeten Bye.En toen hangde hij op ik had zon spijt waarom ik geen anwoordt gaf.Om hem gerust te stellen SMSte ik hem.Sorry Niall ik was gewoon in shock dat je me belde, ik hoop dat je niet depri bent omda ik niet zit te flippe als de meeste fans.Maar ik vond het heel leuk dat je me belde.Ik stuurde het smsje en keek naar de klok het begon al 10 uur te worden.Ik begon heel zwaar te ademen.Oh wacht ik heb het nog niet gezegd.Ik had een vriendje dat 8 jaar ouder is dan mij.Hij is wild en hij rookt.En hij komt altijd om 10 uur om te rommelen met mij als je weet wat ik bedoel.Ik werd uit mijn gedachte gehaald toen ik iemand de deur zag opendoen met een sleutel.Ik wist dat het niet mijn ma is maar mijn ex-vriendje John want hij heef toevallig ook een sleutel van mijn thuis.Hij kwam binnen en kuste me op mijn lippen en zei hye babe.Ik moest maar acepteren wat hij wilt doen met me want ik wordt mishandeld door hem.Het ergste dat hij me ooit heeft laten doen is.Mezelf uitkleden, helemaal naakt en ik moest zo door het huis wandelen en hij zat onder tussen foto's van me te trekken.Mijn moeder weet van mijn probleem maar ik zeg altijd tege haar op haar er nie mee te bemoeien.Ik werdt uit mijn gedachte gehaald door John die zijn handen door mijn haar liet gaan en me zuugkussen zat te geven in mijn nek.Ik wilde tegenstribbelen maar hij trok me tegen zijn lichaam aan en ging met zijn handen van mijn hoofd naar mijn buik en trok mijn trui naar boven.Ik kon niks anders maar het toelaten.Maar nu deed hij iets wat hij nooit gedaan heeft.Hij zei dat hij van me houdt.Dat het hem spijt alles wat hij me aandeed en dat het hem nu ook gaat spijten wat die nu gaat doen.Ik vroeg ' hoezo?' Maar hij gaf geen antwoordt hij trok zijn broek naar beneden en voor ik het wist ook mijn rok.Hij pakte me op en gooide me op de zetel.Zonder na te denken zei ik ook tegen hem dat ik van hem hou.Er kwam een grijns op zijn gezicht.Ik had gedachten in mijn hoofd dat ik niet wilde dat ging gebeuren, en gelukkig was het ook niet.Hij ging op me liggen en zat me gewoon te zoenen niks vies.Alleen zaten we te zoenen in onze ondergoed ma bon.Hij ging recht zitten in de zettel en zette me op zijn schoot.We zaten daar ongestoord te zoenen en voor het eerst in jaren voelde het goed toen begon mijn GSM te rinkelen.Het was niall dat zat te bellen.Hye ik moest nog zeggen dat je morge een bikini moet mee nemen de jongens en ik hebben een verassing voor jou.Ik kon niet anwoorde dan in elke woord een kreun te laten los gaan.John riep " Hang op!" en ik luisterde.Niet te geloven ik hing op DE niall horan..We gingen zo voort tot dat mijn moeder mijn kamer binnen kwam...
JE LEEST
The One (Voltooid)
FanficIk ben al sins mijn 15de een grote fan van 1D,ik ging na al hun concerten als het kon.Stiekem was ik verliefd op Niall Horan maar ik was nooit zeker of het echte gevoelens waren of gewoon omdat ik fan van 1D ben.Al mijn vragen werden beantwoordt toe...