Ziekenhuis

230 7 2
                                    

Niall's pov.

Ik werdt wakker en Daphne ligt nog altijd dicht bij me aangekropen.Ze is zo schattig hoe ze slaapt, ze is nog altijd heel bleek en bibbert nog altijd.Ze is gloedheet.Ik ben vrij zeker dat ze ziek is.Haar handen zijn zo koud alsof ze dood is.Ik probeer haar wakker te schudden maar krijg geen reactie.Dan kietel ik haar maar.Niet te geloven geen reactie.Ik begin een beetje bang te worden ik weet niet waarom.

Ik open rustig met mijn vingers haar ogen.Ze zijn..ROOD!!??

' Daphne!! Hallooo.DAPHNE KAN JE ME HOREN!' Ik roep zo hard mogelijk in haar oor.Maar het werkt niet ze wordt niet wakker.Ik loop naar de living en pak vlug mijn GSM.Ik toets het nummer van het ziekenhuis in en geef ze mijn adres.Vlug loop ik terug naar Daphne en zet ze recht op bed.Dat moest ik doen van de vrouw aan de telefoon.

Ik liep naar de badkamer, maak een washandje nat en leg het op de hoofd van Daphne.Al vlug hoor ik mensen klopen op de deur.Ik doe de deur open en zie 3 mannen met zware tassen bij zich.Ze liepen naar Daphne toe en adviseerde me om de kamer niet binnen te komen.

Ik plofte neer in de zetel.Ik snap het niet, hoe kan ze nu zo erg ziek zijn.Er was niks met haar aan de hand gisteren.Alleen kwam John langs gisteren maar niks erg heeft hij gedaan.Ik smste de jongens om naar hier te komen en ik vertelde ze alles.

'Is ze echt zo ziek?' zei Liam

"Ja maar ik weet niet echt WAT ze heeft maar rode ogen is geen goede teken denk ik" 

'Eh jongens ik zat hier even rond te zoeken op t'internet en vond een ziekte.Ik denk dat ze hamburgerfilisis heeft' zei Louis

"Amai hamburgerfilis is de domste naam om een ziekte te geven en ik ben vrij zeker dat ze dat niet heeft"zei Zayn

Na een kwartier kwamen de mannen uit de kamer en vertelde ons dat ze hamburgerfilisis heeft.

" Zie je ik zei je toch héhé " zei Louis trots

We moeten haar mee nemen naar het ziekenhuis en ze moet daar paar nachten slapen mischien een week of twee.

Ik storte in elkaar toen ze dat zeiden.Ik viel gewoon op mijn knieen en Zayn trooste me.

'Is het ernstig?' vroeg Liam

" Ja heel ernstig en daarom kunnen we nu niet verder praten en we moeten haar meenemen, nog een fijne dag " 

Hoe kunnen ze nu zeggen nog een fijne dag als ik Daphne verlies, weet ik niet wat ik verder moet doen.Ik smeekte of ik mee mag komen.Maar het mocht niet, het is blijkbaar vrij besmettelijk.Louis zag dat ik elk moment kan gaan huilen dus gaf hij mij nen knuffel.

Mensen ik heb hamburgerfilis zelf verzonnen het is geen echte ziekte.Gewoon voor de zekerheid zeg ik het.

The One (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu