We waren moe dus beslote om te gaan slapen.Ik in de logeerkamer en Niall in zijn eigen kamer.Ik wilde net in slaap vallen tot dat ik een bericht kreeg.Het was van Thomas die ene jonge van die winkel.Hij vroeg of we morgen eens kunnen afspraken, ik schreef maar okey.En ging slapen
Ik open mijn ogen en zie blonde haren in mijn weg.Ongelooflijk Niall is bij mij komen slapen ongelooflijk.Ik schud hem wakker en vroeg: ' Euhmm ik weet heel zeker dat je je eigen kamer hebt ' zei ik slaperig.
" Maar..er..er..er was een monster onder mijn bed" zei hij ' WHAHHAHAHAHA ' " Wat!? er was echt een echte monster onder mijn bed hoor, als je me niet gelooft kom dan mee he "
Hij sleurde me af mijn bed en bracht me naar zijn kamer.Om mee te spelen keek ik onder zijn bed.er lag echt iets onder zijn bed maar ik was heel zeker dat het geen monster was.Ik schrok erg hard toen ik zag dat het bewoog.Ik sprong naar achter in de armen van Niall.
Het was iets groens met blauw.Het was iemand in een kostuum had ik op een moment door.Ik rukte het hoofd af en zag dat het Zayn was.
' Zayn!! ik schrok kei hard ' " Dat was ook de bedoeling ea, het was Niall zijn idee "
Ik gaf Niall een doodelijke blik.En toen vielen we allemaal op de grond van het lachen.Zayn vertrok dan want hij had afgesproken met Perrie
Ik liep terug naar de logeerkamer en keek in mijn shop tassen.Ik trok miijn jurk aan en ging naar de living.ik vroeg aan Niall wat hij er van vind.Hij stond daar met open mond.
' Eumh hallo wat vind je ervan' " Damnn!!!"zei hij uiteindelijk
Ik nam dat aan als mooi.
' Waarom ben je zo opgetut ' vroeg hij na een tijdje
" Gewoon afgesproken met een vriend" zei ik
Niall keek me boos aan, maar gaf dan een valse glimlach.Hij liep naar de keuken en kwam dan terug.Hij ging naast me zitten en vroeg: En wie is die vriend van je.
' Een jongen dat ik gisteren in winkelcentrum ontmoete'
"Waar gaaan jullie naar toe"
' We gaan iets eten'
"Dus een date"
'Niet echt allee kweet niet ik denk van wel'
" En waar gaan jullie eten "
'Waarom moet je dat weten'
"eeeh ik stel de vrage hier ea waar gaan jullie eten"
'pff hier om de hoek'
Ik had nog 25 minuten te gaan en dan moest ik vertrekken.het was stil in de living.ik moest ht maar beter niet tegen Niall zeggen.
'Duss wat ga je vandaag doen ' vroeg ik
"....." Niall negeerde me
Ik stelde hem heel veel vragen maar hij negeerde me gewoon.
Ik liep naar de keuken en keek uit de raam Thomas stond daar met zijn auto aan het wachten op mij.Ik draaide me om en zag Niall daar staan.
" Well jij bent snel over mij en terug verliefd geworden " zei hij bot
'Wat!? denk jij nu echt srs dat ik verliefd ben op hem'
"Ontken het niet ik zag hoe je naar hem keek hoor"zei hij boos
'Wat voor bullshit zit je hier te kwebbelen en zelfs als ik verliefd ben op hem gaat het jou niks aan want het is toch al uit '
Ik had spijt dat ik dat gezegd heb want ik kon zien aan de blik van Niall dat hij elk moment kan gaan huilen.
JE LEEST
The One (Voltooid)
FanfictionIk ben al sins mijn 15de een grote fan van 1D,ik ging na al hun concerten als het kon.Stiekem was ik verliefd op Niall Horan maar ik was nooit zeker of het echte gevoelens waren of gewoon omdat ik fan van 1D ben.Al mijn vragen werden beantwoordt toe...