SERT ÇOCUK

42 4 2
                                    

Alarmın iğrenç sesiyle yüzümü buruşturarak yataktan kalktım.Bir 10 dk kendime geldikten sonra banyoya gidip rutin işlerimi hallettim.Sonbahar mevsimindeydik,o yüzden üstüme tarçın renginde boğazlı bir kazak giydim sonra altıma siyah bir pantolon giydim.

Hava soğuk olduğu için üstüme siyah ceketimi giydim,saçlarımda tarayıp salık bıraktım,evet artık giydim.Bugün beni okula babam bırakacaktı o yüzden hemen aşağı inip ağzıma bir şeker attım.Sabahin köründe kahvaltı yapmaktan nefret ediyorum.

Neşeli bir sesle
"Günaydin ailem" dedim.Onlarda günaydın dedikten sonra annemin yanağına bir öpücük kondurup evden çıktım.Babamla arabaya bindik ve babam okula sürmeye başladı.

Okula vardığımızda babam
"Kızım kural 1 erkeklerden uzak dur,kural 2 erkeklerden uzak dur ve kural 3 erkeklerden uzak dur anlaşıldı mı?"dedi babam, babamın bu haline gülüp"tm babacım iyi günler sana seni seviyorum "diyip yanağına bir öpücük kondurdum,babamda benim yanagimdan öpüp görüşürüz dedi ve gitti

.Okula doğru yürümeye başladığımda sırtıma aniden bir ayı atladıve evet bu ayı eceydi.Ece
"Knk ne yapıyorsun be ya"dedi,bende "boynumu s*ktin"dedim o da üstümden hemen inerek dudağını büzdü , okula doğru ikimizde yürürken ece
"Aşk olsun be knk ben o kadar kilolumuym?"dedi bende sırıtarak "olsun mu?"dedim o da kahkaha atarak"olsun be knk "dedi ve sınıfa geldiğimizde sırama oturdum ecede yanıma oturdu.Ve sınıfa hoca girip ders anlatmaya başladı.

***************************
Yorgun gözlerle ve ecenin sesiyle uyandığımda anladım ki okul bitmişti ve ben tüm ders uyumuşmuydum?!
Eşyalarımı hızlıca çantama yerleştirip sınıftan çıktık.

Eceyle okulun önünde vedalaştık yollarımız burda ayrılıyordu. Vedalaştıktan sonra bugün eve yürüyerek gitmeye karar verdim ve yola koyuldum.Biraz yürüdükten sonra bir motorbisikletin bana doğru gelip son anda drift atarak motobisikleti süren kişininde yeri boylamasi bir oldu.
O düşerken motobisiklet başka bir tarafa devrildi.Kaskini çıkarıp başını salladı.Evet çocuk yakışıklıydı hemde fazlasiyla ayyy ne diyorum ben diyip düşüncelerimden sıyrıldım.

O da "Biraz dikkat etsene kızım!"dedi sinirle ,suçlu oydu bir de üste çıkmaya çalışıyordu ya!"asıl sen dikkat etsene süremiyorsan
binmiyceksin ya canımızı sokakta bulmadık bizde" dedim sinirle o da öfkeyle ayağa kalkınca bende kalktım

Ve anında sinirle beni duvara yapıştırıp elleriyle kafes  yapmasi bir oldu , gozlerine baktığımda gözleri....kırmızı rengine bürünmüştü hayır sakin ol,sakin olmalıyım,lanet olsun sakin falan olamiyorum!!Elim ayağım titriyordu.Ben
"Bır-ak-ta gid-ey-im"dedim lanet olsun neden kekeliyorsam?!

Onun telefonuna gelen bir bildirimle bir telefona birde bana baktı ve "bir daha karşıma çıkma çıkarsan sonuçlarına katlanırsın aptal kız "dedi ve motobisikletine binip gitti, bende derin bir nefes alıp verdim ve hızlıca eve doğru gittim.Pijamalarimi giydim tam yatağa doğru ilerliyordum ki ağzıma bezle bir baskı yapıldı, çırpındım,kaçmaya çalıştım ve sonundada biliç altım tamamen kapandı!

Merhaba arkadaşlar sizce handeye ne oldu?

O çocukla bir daha karşılaşacak mı?

O çocuk ne yani neden gözleri bir anda kırmızıya büründü ve nasıl?

Umarım bölümü beğenmişsinizdir  arkadaşlar vote ve yorumlarinizi bekliyorum❤❤❤

KAÇIRILANLAR (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin