Yine mi sen?!

32 2 0
                                    

Medya(handenin uğurlu kolyesi)
Vote +yorum

Handeden:

Uyandığımda ellerimin bağlı olduğunu fark etmemle çırpınmaya çalıştım olmadı.

Sonra bir adam "boşuna yorma kendini burdan kurtulamazsın"dedi bir erkekte ki bu tanıdık bir sesti"ne istiyorsunuz bizden "dedi ve bu o motobisikletli çocuktu?!"yine mi sen ya ne işin var senin burda!"dedim sinirle ardından tanıdık bir ses daha bu benim knkm eceydi"noluyo lan burda amk" diye bağardı.

Sonra tanımadığım bir ses "kızım bir sus allah aşkına ya "dedi.Şu motobisikletli çocukta "sana mı sorcam nerede olacağımı lan?!"dedi sinirle,sonra eceye sus diyen çocukta "enes aga sakin ol bak ben varım "adının enes olduğunu öğrendiğim çocuk "s*ktirgit abi"dedi.Sonra bir şey oldu elimizdeki ipler ve ayagimizdaki ipler anında çözüldü,ben hemen gözlerimi açıp nerede olduğuma baktim.

Ece "knk ben niye burdayım amk sinirlendim şuan yaa"sonra devam etti yukarda küçük bir cam vardi tavana yakın "aaa knk biz çindeyiz gız" dedi,bende "hehe ondan "dedim sonra enesin arkadaşı "kızım siz kimsiniz neyin nesisiniz "dedi bende "o soruyu bizim size sormamız gerekmez mi?"eneste "gerekmez hadi gidelim bu lanet yerden aga "arkadaşıda "enes bir dur abi kızları tanımak isterim şahsen ben emre bu da enes öküzü, kabadır da biraz "ecede "ben ece kankimde hande "emrede "memnun oldum" dedi eneste "ben hiç memnun olmadım "dedi beni süzüp bende"eee şimdi napcaz "emrede hemen"benim amcamın evi burda orda kalırız olmaz mı?"dedi emre ,enes kaş göz yapıp duruyodu emreye bende"sanki başka şansımız var "dedim.

Ama çocuklar üüüfffff hele enes o ne yakışıklılık zalımın bebesi

İç ses Allah aşkına bir sus ya saçmalama, hiç uğraşamam senle ,emre elini önümde salladığında kendime geldim.Sonra emre " hadi gidelim o zaman"dedi emre,eneste
"İyi peki "dedi.

Enesten:

Emreyle yola çıkmıştık, amcasının evine doğru,yine o kızı görmek ne biliyim sinir oldum kıza şeytan diyo geçir dişlerini ısır kurtul ama ben sakin bir adamım,adı ece olan kız "amcanın evi daha uzakta mi?"dedi ,bende "beklemeyi bil sabret "dedim,handede "sakin ece beklemeyi bil knk az kalmıştır yani umuyorum"dedi.Emrede "ayn az kaldı "dedi, evin önünde durduğumuzda evden inip kapının önünde durdum

Emrede kapıyı açtı içeri girdik emre konuşmaya başladı "evde tam dört yatak odası 6 banyo var,yerleşelim hadi "dedi, şu ece denilen kızda "yuh o kadar banyo ne ya 6 banyo ne ne yapcaniz 6 banyoda tövbe tövbe yanlış şeyler geliyor aklıma "dedi ece ,handede "tovbestafurullah"sırıtarak odama yerleşmeye gittim. Diğerleride aynı şekilde.

Emreden:

Eceyi görünce içimi tuhaf bir his kapladı ona aşık olduğumdan değil sadece gülüşü bile güzeldi.Eneste handeden nefret eder gibi bakıyo zaten enesin handeyle sorunu ne onu anlamış değilim , bende bağırarak "noodle var evde biriniz yapsın "dedim ece "o iş bende "dedi ve mutfağa koştu .

Onun bu haline gülerek oturma odasına geçtim.Zaten hande ve enes oturma odasında oturuyorlardı. Bende yanlarına gittim handenin kolyrsini düşmesiyle enes eğilip kolyeyi aldı ve anında yandı ve yere geri attı çünkü bu beyaz akmeşenin özel bir taşıydı uğur getirdiği söylenir.Hande şaşkınca enese bakıp "iyi misin ne oldu öyle?" dedi .Eneste "iyiyim bir şeyim yok diyip bana baktı ve gozleri kirmizilasmisti lanet olsun bende "git elini yüzünü yıka
abi hadi"deyip kaş göz işareti yaptim o da anlamış olcakki hemen lavaboya gitti.

Ece de noodle koydu ve eneste gelince nadılları yemeğe başladık.Enes "bugün dinlenelim yarın konuşuruz ne yapacağımızı yorulduk hadi ben yatiyom "deyip nodellını bitirip odasına çekildi.Bizde nadıllarimizi yiyip herkez odasına uyumaya gitti ,bende dahil.

HANDEDEN:
Enese ne oldu öyle hiç anlamadım neler oluyordu bu çocuğa böyle aman banane ondan ne hali varsa görsün diye geçirdim içimden, sonra yatağıma yatıp tavana baktım, bu adamlar neden bizi çine kaçırdı acaba ve neden bizi çine bıraktılar hayır yani dünyada o kadar insan varken neden biz?! Hay ben böyle işin var ya neyse bunları düşünmemeliyim uyumam lazım sabah konusucaz zaten bu meseleleri uyumam gerekiyordu gozlerimi kapatıp kendimi uykunun kollarına bıraktım ve bu arada ben hala üstümde pijamalaydım ecede öyle bu utanç verici 😳😳(hdjdjsjjs )

Merhaba arkadaşlar bölümü nasıl buldunuz.Vote ve yorumlarınızı bekliyorum canlarım 🖤🖤

KAÇIRILANLAR (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin