Bu aralar biraz daha derslerime ağırlık verdim. Arkadaşlar bayağı uzun bir süredir yeni bölüm gelmiyordu çünkü bu aralar biraz daha derslerime ağırlık vermek istedim. Bu yüzden hepinizden çok özür diliyorum.
Bölümde bir çok şey açığa çıktı ve çıkmaya devam edecek. Eren kendini sorgulayacak. Neyse daha fazla spoiler vermeyeyim.
Bölüm müziği Maja Keuc- No One
Bu bölümü beynimdeki-doluluk( Kardelen)'a ithaf ediyorum.
Keyifli Okumalar...
Eren'den
Sabah derin bir esnemeden sonra ayağa kalktım ve elimi yüzümü yıkamaya gittim. Geri geldiğimde Kerem'in saat 12 olmasına rağmen hala uyuyabildiğini gördüm.
'' Kerem uyanmayı düşünüyor musun? Çünkü saat malum. '' Biraz kıpırdanır gibi olmuştu. Şimdi sıra uyanana kadar dürtme aşamasında.
'' Günaydın Kerem Bey sonunda aramıza katılabilmeyi başardınız. ''
'' Günaydın Eren, uzatma '' dedikten sonra elini yüzünü yıkamaya gitti ben ise onun da aşağı inmesini söyledikten sonra aşağı indim.
Marvel'in bugün son günüydü. Ona kahvaltıyı bugün ben hazırlayacaktım. Tek mi ? Tabiki de hayır. Kerem de yardım edecekti. Maloski buraya yan gelip yatmaya gelmemişti. Bana yardım da edecekti.
Mutfağa geldiğimde ilk buzdolabını ne var ne yok diye açtım. Yumurta,salam,sucuk,domates,biber,hıyar,peynir... Aklıma güzel bir peynirli omlet yapmak geldi.Peynirli omlet nasıl yapılır bilmiyordum ama yapacaktım işte. Hemen yumurta ve peyniri çıkarttım ardından Kerem mutfağa geldi.
'' Kanka sen burada ne yapıyorsun ya, çağır Marvel'i hazırlasın. '' Mala bak ben hiç düşünmemiştim sanki.
'' Beni aydınlattığın için teşekkür ederim Keremcim sen olmasan bu fikir aklımın ucundan bile geçmezdi. ''
'' Önemli değil her zaman ''
'' Lan mal bir de ciddiye alıyor '' dedikten sonra kafasına bir şaplak attım. '' Bugün Marvel'in son günü ona bir gün de olsa kahvaltı hazırlayayım dedim. ''
'' Ha, tamam. Eee ben ne yapıyorum ? ''
'' Sofrayı hazırla yeter bende peynirli omlet yapcam. ''
'' Oo, koskoca çete reisi peynirli omlet yapıyor he ? Duysam inanmazdım. ''
'Kes lan' deyip gönderdikten sonra ben işe koyuldum peyniri rendeledim.-sanırım rendeleniyordu- ardndan 5 kişiyiz diye 5 yumurta kırdım...
***
''Marvel kızım uyansana '' ilk defa kahvaltı hazırlamıştım ve o da bok olmuştu çükü 20 dakika önçe pişmesine rağmen Marvel hala uyuyordu. Hayır anlamıyorum kutup ayıları kış uykusuna yatar ama bizim Marvel de onlarla birlikte yatmış.
'' Sabahın köründe uykumun içine ettin Eren sağol! ''
'' Sabahın körü derken? Saat 11:00 sen ne erkeninden bahsediyorsun. Ayrıca kırk yılın başı bir kahvaltı hazırladım onu da soğuttun. Kalk lan. Yüzünü yıkayıp üzerini bile değiştirmeden in aşağı!
Başıyla onayladı ve bende hemen sinirle aşağı indim. Diğer herkes aşağıdaydı. Sofraya oturduk ve Marvel'i beklemeye başladık.
Efe ve Can sofrada aç kurt gibi bekliyorlardı. Kerem ise elinde telefonla -sanırım Gözde ile mesajlaşıyordu- ben ise sinirli bir şekilde dururken kapı çaldı. ' Yine kim geldi ' diye kendi kendime söylenirken sert adımlarla kapıyı açmaya gidiyordum ki Marvel 'ben bakarım' dedi. Ona aldırmadan kapıya yürüdüm ve Marvelle aynı anda kapıya geldik. Kapıyı açtım ve karşımda gördüğüm kişiyle şok oldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARANAN KUZEN BULUNDU
HumorİLK HİKAYE İLK HEYECAN Benim heyecanlı ve gizli hayatıma bir isim daha dahil oldu kuzenim MARVEL Ve kuzen geldikten sonra sırların açığa çıkması... . ''...SESSİZ KALMAK EN İYİSİ SANKİ HEM HAYATA HEM İNSANLARA...''