BU BÖLÜMÜ BİZE KAPAK YAPAN gulsumcumen 'e İTHAF EDİYORUM
BÖLÜMÜ OKURKEN EN SEVDİĞİM VE BU BÖLÜMÜ YAZARKEN BANA İLHAM VEREN ŞARKI İNDİLA-DERNİERE DANSE VAR.
Pes oynadıktan sonra centilmenliği göstermek lazım kıza kendimizi odun gibi tanıtmamak lazım ne de olsa.
''İyi oynadın tebrikler''
Önce bir sırıttı. Kesin içinden bir erkeği yendim diye kahkahalar atıyordur.
''Sağ ol. Sende güzel oynadın ama Pes'te biraz iyiyimdir''
Bak bak bide mütevazı tavırlar sergiliyor. Biraz alışsın o zaman görürüm mütevazı tavırları.
''Eee eğlendin mi bari ?''
''Çok ''
Eee tabi bende kız olup bir erkeği yensem herhalde göbek atardım.
''Şimdi ne yapmak istersin? ''
''Imm bir şey soracağım annenin karnı şiş gibi duruyor hamile mi, merak ettim de?
''He evet hamile 6 aylık. ''
''Kız mı erkek mi? ''
''Kız olacak. ''
''Tamam, ben odama çıkıyorum''
İşte sonra o odasına çıktı falan bende odama çıktım. Bu kızı sevdim lan ben. Biraz daha samimi olsa daha iyi diyeceğim de kız ilk defa bizde kalıyor normal yani.'.Sonra bir ara babam geldi yeni telefonumu verdi. Telefonu alınca hemen hafıza kartımı telefona takıp MÜZİK İS MY LİFE '' felsefemden yola çıkarak çoğu boş zamanımda yaptığım şeye yani müzik dinlemeye karar verdim. Belki sonra kitap da okurum.
''Eren, Marvel hadi sofraya! ''
Oha bir insan evladıysam ben bu kadar süreyi sadece kitap ve müzikle geçiremem ya. Ama tam da kitapta heyecanlı yerdeyim. Pof ama mecburen aşağı inecektim çünkü bu bir Filiz Sultan sözüdür ''Ya çağırıldığımda aşağı gelinecek ya da terlik kafanıza gelecek.'' Ve ben aşağı iniyorum.
Maşallah annem Marvel geldi diye neler yapmış ya. Marvel Marvel sen geldin Sofrada ne istesen var, Kesinlikle her eve bu kuzenden lazım. Marvel Seni Çok Seviyorum. Yemekte baya bir şakalar sohbetler olmuştu hatırlamıyorum çünkü takmayıp önümdeki yemeği sömürmekle meşguldüm yemekten sonra odama çekildim.
''eren eren sana diyorum hadi kalk''
''1 dakika daha anne lütfen''
''ben annen değilim seni şapşal ben Marvel hadi uyan annen bizi kahvaltıya çağırıyor''
Ben de değişik homurtular çıkartarak onayladım ama uyuya kalmışım bir kaç dakika sonra yüzümde bir ıslaklık hissettim gözümü açtığımda Marvel beni ıslatıyordu uyandığımı görünce kaçmaya çalıştı kolundan yakalayıp gıdıklamaya başladım ikimizde gülüyorduk sonra o
''Aaa orda ne var? '' dedi. Tabi benim dalgınlığıma geldi baktım o da kaçmış. Ben de paldır küldür bunun peşinden indim ta ki dikkatsizliğim sağ olsun ayağım kayıp yere düşene kadar. Bacağım fena halde acıyordu. Aptal Marvel bir bu eksikti. '' Marvel ağzına sıçayım. Bacağımı kırdın! ''
'' Oğlum ağzına sıçtırtma kuzenine küfretme. ''
'' Anne şu an bacağım kırıldı. Ah! Acıyor anne. '' Ben cümlemi tamamlamadan Marvel çoktan yanıma gelmiş. Cümlemden sonra ise annem yanıma doğru koşmaya başladı. Marvel acıdan tam göremememe rağmen sanırım utançtan ölecek durumdaydı. Annem ise taksi durağını aramış taksi çağırmıştı. Hastaneye girerken annemin kucağında olmam milleti biraz şaşırtsa da annem ben yürürüm demem rağmen beni kucağına almış 17 yaşındaki bir bebek gibi hastaneye girdik. Acil bölümünde annem ortalığı inletmiş herkesten önce doktorun yanına gelmiştik. Doktor bacağımı ilk inceledi sonra bir yere acıyor mu diye dokundu tabi bende hayvan gibi bir sesle bağırdım doktor da orası olduğunu anlamış olmalı ki başını sallayıp
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARANAN KUZEN BULUNDU
HumorİLK HİKAYE İLK HEYECAN Benim heyecanlı ve gizli hayatıma bir isim daha dahil oldu kuzenim MARVEL Ve kuzen geldikten sonra sırların açığa çıkması... . ''...SESSİZ KALMAK EN İYİSİ SANKİ HEM HAYATA HEM İNSANLARA...''