İntikam

314 24 4
                                    

Arkadşlar 1 haftadır kamptaydım bu yüzden bölüm biraz geç geldi. Özür dilerim. 

Bu arada 5k olduk hepinize çok teşekkürler

Bölüm müziği Dima Bilan-Believe

Bu bölümü pinkpsychopath'a ( Elif Savaş'a ) ithaf ediyorum.

Keyifli Okumalar

Eren maçı kazandığı için halay türü bir şeyler yaparken bende ne yapacağımı düşünüyordum acaba evden mi kaçsam dönem sonuna kadar ama bu hayvan Eren beni bulurdu. Hayvan pis mafya bozuntusu ben boyle düşüncelere dalarken bizim hayvanın yerdeki kablayo takılıp cok sevdiğim yerle Eren buluştu. Ve sonuç düşmüş bir Eren kahkaha atan ben ve kızgın boğa gibi bana bakan bir Eren himm aslında guzel üçlü olduk. Sanırım şu an kaçmanın tam vakti.

" Bence de kaç Marvel ama unutma nasıl olsa yakalayacağım seni."

"Tabi tabi çok yakalarsın beni."

"Marvel !.. Gel lan buraya !"

"Yav he he Eren. Yav he he."

Tamam Eren dediğinde haklıymış. Ama yakalamış sayılmaz üstüme düştü öküz yaaa.

"Eren senin düşme hobin falan mı var ? Öküz müsün olum sen hı ?"

"Yoo benim bildiğim kadarıyla yok. Hey sen bana öküz mü dedin ?"

"Evet niye ki ? Ha yok canım hiç der miyim canım kuzenim benim ?"

"Neyse bu seferlik affediyorum. Hadi kalk."

"Noyso bo soforlok affodoyorom."

"Marvel !!!"

"Morvol !!!"

"Kızım sen beni sınıyormusun?"

"Kozom son bono sonoyormoson?"

" Marvel bence kac yoksa çok kötü olur anladin mi ?"

"Morvol bon-" ben lafimi bitiremeden hayvan eren bana doğru koşmaya basladi tabi bende kaçmaya arada kaçarken de erene saydiriyordum.

Ve bilin bakalim noldu meğerse yerle randevum varmış ve onla bulustum su an yerle romantik bir bakışma yaşıyordum . Tek sorun bu da değildi belime oturmus bir Eren vardi ve sevgili kuzenim yerle bakismami bozdu ve gidiklamaya basladi.

Ben yuzustu bir sekilde debelenirken eren ise intikam diye bağırıp gıdıklıyordu. Ve en sonunda ereni ustumden attim ve bahceye dogru kostum ve elime hortumu alip suyu actim

"Bahceye kac-" evet lafını bitiremeden ereni ıslatmıştim ve eren su an bana gozlerinden ates çıkartarak bakiyordu , ben korkmuştum ve bahçede imdat diye bağırıyordum.

 '' Eren gelme üstüme. Eren gelme. Eren gelme dedim. '' Erenin beni dinlediği yoktu. ve saatin gece 12 olmasını umursamadan bu olayları yaşıyorduk.

***

''Eren kalk Eren. '' Bugün okula gidecektik. Günler sonra ilk defa okula gitmek çok sinir bozucuydu.

'' Ya banane banane ben kalkmayacağım '' 

Bu çocuk gerçekten bir çetenin başı mıydı? Bazen hakikaten şüpheye düşüyordum çünkü içindeki o çocuksu ruh dün de bu sabah da ya da herhangi bir zamanda belli olabiliyor. 

'' Eren'cim kalk ! '' Bağırmamdan ötürü ben bile biraz korkmuştum. Ama asıl korkan bugün benle okula gitmesi gereken ve bu yüzden şu an uyanması gereken Eren'di.

ARANAN KUZEN BULUNDUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin