69

597 42 33
                                    

•תוכן מיני. מי שלא אוהב או פשוט עושה לו רע מוזמן לצאת מהספר בצרחות (אבל אתן ממש מוזמנים לוותר על החלק האחרון). למעלה, שיר שמתאר יחסי מין בצורה נהדרת ששר אותו אדם שיקר לליבי (אולי זה לא יעלה. רק מודיעה).

כותבים סיפור אירוטי? הנה מספר מקומות שבהם הדמויות שלכן חייבות לשכב אחת עם השנייה!
- בשירותים ציבוריים (לסקס חטוף ומביש)
- בחוף הים (לסקס שיכלול מי מלח צורבים וחול מגעיל שנכנס לחור של התחת)
- בספריה (כי זה כזה סקסי כשיש ברקע ספרנית מבוגרת ונוירוטית שממש, אבל ממש רוצה "שקט!!!")
- באמבטיה (עם הרבה סבון ושמפו כזה)
- במכונית (לאלאלאלאלא!!!)
- על רצפה (לעצלנים שלא מחפשים מיטה מזורגגת)
- במיטה (כמו נורמליים)
- בכיתה (למרות שמורה יכול להיכנס בכל רגע, או גרוע מכך- להיות שותף למעשה הזימה)
- בבריכה (לבנות ים או לדו- חיים, או סתם לאנשים שרוצים שסיבת המוות שלהם תהיה "טביעה עקב סקס במקור מים")
- במשרד (לסיפור בוס דומיננטי ודוש × מזכירה כנועה עם אישיות שמזכירה שקית ניילון)
- במלון דרכים/ מוטל (לכאלה שהיו מתביישים לעשות סקס עם ג׳סטין ביבר או קמרון דאלאס. כמוני, כמובן)
- בפיקניק (על שמיכת פיקניק משובצת וסינתטית שקניתם בסיטי שני שקל)
- במלתחות (למתבגרים שלא יכולים לשמור על הנחש במכנסיים שלהם לעצמם)
- במועדון חשפנות (עם חשפנית, מה שתומך במערכת הזנות וסחר בבני אדם בעולם, כמובן)
- בבית של אחד מהם (רק אם לאימא לא יהיה אכפת והיא תשאל: "צריכים משהו, חברה? חטיף? קונדום? תיידעו אותי! אוח, אלוהים מת עליכם,")
- בציבור (לאלה עם השריטה הזאת של: אנחנו לא יכולים לשכב אלא אם כן מישהו צופה בנו ומלקק שפתיים או בורח בצרחות)
- על גג של בניין (לחובבי "איך פגשתי" או לאובדניים שרוצים למות ע"י נפילה מבניין בעת עשיית סקס)
- בחדר הילדים (לחולי הנפש שלא מבינים שהילדים שלהם הולכים לישון על זה)
- בסוויטת ההורים (לבני נוער שמחפשים מיטה זוגית כדי לבצע עליה את טנגו השטן שלהם)
- בבית חולים (לאלה שיש להם פטיש לחלוקים, או שהם פשוט סתם רוצים להידבק מאיזה מכשיר בסלמונלה בקז׳ואליות)
- על שולחן (מתאים לאנשים שמוטרפים על שבבים בתחת)
- על מיטת מים (לאנשים שאוהבים להרגיש צירי לידה באמצע האקט)

אמ, זהו, נראה לי.
חרא.

קלישאות של ספריםWhere stories live. Discover now