Jk:Sabah uyandım ama yataktan kalkmak hiç içimden gelmiyordu. Yatağa lisanın kokusu sızmıştı ve ben o kokuya muhtaçken o kokuyu bırakamam. Ah lisa beni uyandırdığında o kokunu içime çekmeyi okadar özledim ki.
Teahyung aşağıya çağrıyordu. Daha fazla onu yormak istemiyorum. Yatağımı düzeltip duşa girdim. Güzel bir duş almıştım. Aslında hasta olduğum zamanlarda sürekli lisa beni duş aldırırdı. Onu çok seviyorum ve özlüyorum. Neden onu unutamadığımıda çok iyi biliyorum. O kazada ölmedi. Çünkü yarı ailenin sonrada ölümleri yalanlanmış. Haberler içlerinde ölmediklerini düşündükleri insanlar olduğunu söylemiş. Ve onları bulamadıkları için öldüklerini söylemişler. Eminim ki lisa ölmedi. Bunun için canımı ortaya koyarım. Çünkü ölmedi.
Duştan çıkıp üzerimi giyindim.
Aşağıya indiğimde teahyung haberleri gösterdi bana.
-Bak jungkok, haklı olabilirsin. Kaza ile ilgili yalanlar çıkmış ortaya. Kazada öldü dedikleri bazı insanlar yaşıyormuş.-Eminim teahyung, lisada onların arasında o ölmedi.
-Jungkok yarın kendini toparla yarın ölülerin isimleri açıklanacak.-ölmedi teahyung ölmedi. Artık bu acıları yaşamak yerine onunla güzel hayaller kurucağım.
-kendini fazla kaptırma jungkok ne olur.- tamam teahyung hadi kahvaltı yapalım.
Teahyung ile birlikte kahvaltımızı yaptık. Çok mutluydum 1 ay sonra ilk defa içten gülüyordum.
Teahyung dışarıya çıkalımmı?
Tg: eminmisin jungkok dışarıda herkes o kazadan bahsediyor.
Jk:eminim buna hazırım, hiçbirşeyi dinlemiyceğim. Dışarıya güzel bir hava almak için çıkalım.
-tamam sen nasıl istersen.
Kahvaltımızı toparlayıp dışarıya çıktık ve herkesin tuhaf bakışları üzerimizdeydi.
25 oy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belirsizlik (liskook)
Novela JuvenilJeon jungkook:Yıllar önce eşini büyük bir kazada kaybettini sanan ve, onun ruhu ile kendini avuturken kendini uçurumun başında intihar ederken bulmuştu.