ithaf doğum günü kızı aka sashasstic iyi ki doğdun <3
♡
Kōtarō Bokuto, oldukça kötü bir gün geçiriyordu.
Aldığı düşük edebiyat notu yüzünden telefonunun alınması yetmiyormuş gibi üstüne geç kaldığı antrenman yüzünden üst sınıflarından laf yemişti. Kendini kolay kolay savunabilen biri değildi, savunmayı denese de anlamıyordu kimse zaten.
Daha önce de birçok kez geç kalması sebebiyle erken gelmediği antrenmanlara onu almama kararı almışlardı. Diğerleri için herhangi bir bahanesi olmasa da bahanesi olduğu an ceza vermeleri onun için kırıcıydı.
Şimdi ise telefonu olmadığından bakamadığı hava durumuna lanet etmek durumundaydı. Şu an içine dolan soğuk suyun ve koşarken ciğerlerini yakan rüzgarın tüm sorumlusu oydu.
Hızla yağan yağmur ve kafasına son anda attığı ceketin görüş açısını engellemesi ise ekstra bir problemdi. Yine de bu konuda kendine güveni tamdı. En azından evinin yolunu bulabilirdi, değil mi?
Ayakkabılarının altında ezilen suyun şapırtıları eşliğinde ulaştığı demir kapıyı iterken, tek amacı nefesini düzene sokmaktı. Yağmurlu havaları severdi, ıslanmayı da öyle. Ancak bugün ekstra rahatsız edici hal almıştı. Kötü gününün habercisi gibiydi.
Şimdi tamamen ceketinin altına sakladığı yüzü ile bıkkınca kapıya yürürken ablasına nasıl yakınacağını düşünüyordu. Parmağı ile aradığı zili bulup bastığı anda dramatik yüzünü takındı ve ceketi yüzünden çekmeye hazırlandı.
Kapının açılma sesini duyduğu an yüzünden çektiği ceket ile tanıdık ama bir o kadar da yabancı yüzü görmeyi beklemiyordu.
''Bokuto-san?''
♡
medya: amezure on tumblr <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
first things first [bokuaka] ―୨୧⋆
FanfictionKōtarō Bokuto, oldukça kötü bir gün geçiriyordu. Ta ki o çocukla tanışana kadar. [bokuto x akaashi] [fluff] :¨ ·.· ¨: '· . ꔫ 17.02.2021 ⋆ @/sashasstic ♡ ⋆ bokuaka #4