Az előző rész folytatásából.
A Harry-től kapott durva sértés után Louis eldöntötte, hogy az este további részében nem foglalkozik vele.
Ez tényleg fájt. Így is együtt kell élnie a bűntudattal, amiért sok sok évvel ezelőtt fájdalmat okozott Harry-nek azon a napon. Kristálytisztán él benne az az emlék.
De most Harry megragad minden lehetőséget, hogy megalázza őt, minden második percben szarkasztikus megjegyzéseket tesz és a pincérnőt használja arra, hogy féltékennyé tegye őt. Mi történt azzal, hogy nem tárgyiasítjuk a nőket?
A férfi, aki vele szemben ül, az nem az ő Harry-je. Az ő Harry-je kedves, könyörületes. Minden nap, minden emberrel kedvesen bánik, akárki is legyen az. Az Ő Harry-je nem cigizik, nem iszik és nem akar szándékosan tönkretenni egy eseményt, ebben az esetben ezt a vacsorát.
Nem, ez a Harry más és ez mind az Ő hibája. Ha nem hallgatott volna Simonra és a menedzsmentre, akkor még mindig boldogok lennének.
„Szóval, Harry, szenzációvá váltál a szünet óta." mondta James, megtörve Louis gondolatmenetét.
Harry megvonta a vállát mielőtt válaszolt volna.
„Azt hiszem.... mit is mondhatnék? Szeretik a zenét. Az írás sok terhet levett a vállamról, jól jött az a sok szarság." ezt a kis megjegyzését nyilvánvalóan Louis-nak szánta.„Értem, amúgy nagyon tetszett a Sweet creature, gyönyörű szám." mondta James mindent tudó mosollyal az arcán.
Louis össze volt zavarodva, mivel nem hallgatta meg Harry albumát, nem tudta mi az a szám, amire James utalt. Így elég használhatatlan volt a beszélgetésben.
Erre a megjegyzésre Harry jobban megszorította a kést és a villát a kezeiben és egy falat közepén abbahagyta az evést.
„Tudod te" csak ennyit mondott és nem köszönte meg a bókot.
Furcsa mód, ma először, Harry úgy pillanatot rá Louis-ra, hogy arcán nem egy haragos vagy pimasz mosoly játszott, hanem aggódóan, már már ijedten tekintett rá. De miért? Louis csak erre tudott gondolni. Louis zavartan pillantott rá és James-re, ami miatt úgy tűnt, Harry megnyugodott, mintha megvilágosodott volna.
Louis a többiekre nézett és azt látta, hogy mindannyian megálltak az evéssel és mindent tudó tekintettel néznek egymásra. Ez még jobban összezavarta Louis-t. Mi folyik itt?
„Igen, azonban tudnom kell, kiről szól ez a dal, Harry?" kérdezte James.
Harry ebben a pillanatban a tányérjára dobta a kést és villát és hirtelen felállt az asztaltól, megfordult és a mosdó felé sétált és közben halálos pillantásokat küldött James-nek. A tekintetétől még Louis is megborzongott, el se tudta képzelni, hogy James mit érezhet.
YOU ARE READING
Reunion (l.s) Magyar fordítás
FanfictionA 2020-as évet írjuk, amikor is Louis egy nem várt hívást kap, amiben tájékoztatják őt, hogy a One Direction kevesebb, mint egy hónapon belül újra összeáll. Amikor eljön az idő, senki sem számított arra, hogy Harry úgy fog viselkedni, ahogy. Vagyis...