Az előző rész folytatásából...
Amikor Louisnál végre alábbhagyott a kábulat, a bejárati ajtó hirtelen kicsapódott és a húga, Fizzy lépett be rajta.
"Louis cimbora, mit csinálsz? Ellenőrzöd a falakat?" mondta Fizzy szarkasztikusan, ezzel is rontva Louis hangulatán.
"Most nem vagyok jó hangulatomban Fizz." válaszolt Louis monoton.
"Jesszusom, ki dugott fel egy botot a seggedbe? Ja várj, azt lehet még élveznéd is, nem?" kérdezte a lány egy gúnyos mosollyal, miközben a fiúra kacsintott, jelezvén, hogy csak viccel.
Louis erre megeresztett egy kisebb mosolyt. Akármennyire is érzi szarul magát, a testvéreire bármikor számíthat, hiszen felvidítják őt.
"Lehet passzolom, nem akarok szálkákat a seggemben." ment bele a húga játékába Louis. A lány kuncogott egyet, majd elővett egy doboz cigarettát.
"Úgy nézel ki, mint akinek szüksége van egy kis nikotinra, na gyerünk." ezzel együtt Fizzy kisétált az ajtón, újra otthagyva Louist egyedül a nappaliban.
Louis sietősen követte Fizzt és ezzel egyidőben csukta is be maga mögött a bejárati ajtót. A lány rágyújtott, átpasszolta testvérének az öngyújtót és a dobozt is, majd nekidőlt az utcára néző téglafalnak.
A fiú mielőtt meggyújtotta a sajátját paparazzik után kutatott a szemével, majd belélegezte a mérgező gázt a tüdejébe. A nikotin szépen lassan végigjárta a testét, okozva ezzel egy kisebb libabőrt, amire nem tudta, de szüksége volt.
Tudta, hogy a sok rákos halálesettel, amik egymást követték a családjában, nem kellene dohányoznia, de amikor folyamatosan követnek az emberek és sosincs egy másodperced sem egyedül, jól jön, ha van valami, amivel a benned épülő feszültséget el tudod oszlatni.
Egy pillanat elteltével Fizzy újra megszólal.
"Szóval, miről is van pontosan szó?" kérdezte gyanakvóan.
"Semmi. Hogy őszinte legyek, biztos, hogy csak én fújom fel a dolgot." hazudott. Louis tudja, mennyire nagy dolog is ez. Rövid időn belül sok mindent el kell rendeznie a menedzsmenttel, na meg ott van Harry is, aki miatt aggódhat. A stressz szintje ebben a pillanatban már az eget verdeste. A "szünete" alatt nem kellett ezekkel foglalkoznia. Mikor lesz már végre vége a munkának?
"Louis, jobban ismerlek, mint bárki más és látom, hogy totál ideges vagy valami miatt. Talán ha elmondanád, tudnék segíteni vagy legalább le tudnálak nyugtatni." mondta Fizzy gyengéden. Amikor így viselkedett, az anyukájára emlékeztette. Ugyan azt a törődő természetet képviselték mind a ketten és ez mind a jó, mind a rossz emlékeket felhozta benne.
Vett egy mély lélegzetet és úgy döntött, elmondja neki. Mi a legrosszabb amit mondhat?
"Ma felhívott Simon." Csak ennyit tudott mondani.
YOU ARE READING
Reunion (l.s) Magyar fordítás
FanfictionA 2020-as évet írjuk, amikor is Louis egy nem várt hívást kap, amiben tájékoztatják őt, hogy a One Direction kevesebb, mint egy hónapon belül újra összeáll. Amikor eljön az idő, senki sem számított arra, hogy Harry úgy fog viselkedni, ahogy. Vagyis...