Az előző rész folytatásából.
Első rész:
Louisnak igaza volt. Pár másodperccel később kopogtattak is a szobájának ajtaján, jelezvén, hogy itt az idő indulni.
Megfogta a pénztárcáját és a telefonját majd kilépett az ajtón, ahol ismét köszönthette a testőrét.
Egy fényes fekete Bentleyvel szállította el őket a sofőr az étteremig, aminek sötétített ablakai voltak, így nem lehetett bele látni a luxus autóba. Louis annyira ideges volt, hogy arra nincs kifejezés.
Pár percen belül meg fog érkezni Gordon Ramsay éttermébe, ahol szemtől szemben fog állni az ex barátjával, akit már 4 éve nem látott és akivel már 4 éve nem is beszéltek.
Hogy nézhet ki? Még mindig hosszú a haja? Magasabbra nőtt? ( Remélte, hogy nem, mert már így is zsiráfként tornyosult Louis kicsi teste felett.)
Annyi megválaszolatlan kérdés futott át Louis elméjén, hogy nem is vette észre, hogy az autó megállt.
"Itt vagyunk. Jobban teszed ha belém kapaszkodsz, kurva sok paparazzi van odakint." mondta a testőre mielőtt kiszállt az autóból majd megpróbált utat törni Louis ajtajáig.
Abban a pillanatban, amikor kicsapódott az ajtaja, a vakuk ismételten elvakították, ami egy de-ja-vu érzést keltett benne. Ez pont olyan volt, mint a reptéren, csak kevesebb rajongóval és még több kamerával.
"A One Direction többi tagjával találkozol?"
"Láttuk Liam Paynet és Zayn Malikot besétálni az előbb!"
"Hol van Styles?"
Szóval ő még nincs itt, gondolkozott el Louis. Talán nem is jön el? Louis nem tudta, hogy izgatott legyen ettől a gondolattól vagy csalódott.
Végre bejutott az étterembe, ahol a személyzet egyből üdvözölte, levették a kabátját és az asztalához vezették.
Ahogy közeledett a székéhez, ami pont az ablak mellett volt, meglátta a hatalmas kör alakú asztalt, ami körül már ott ült Liam, Zayn, Niall, James és Simon. Csak akkor vették őt észre, amikor már pontosan előttük állt.
"Végre Louis, sokáig tartott ideérni barátom." szólalt meg Niall először. Milyen kedves formája a köszöntésnek, gondolta Louis egy szemforgatás kíséretében.
"Nem tudok ilyen jól kinézni, idő és előkészületek nélkül Nialler. Megfogadhatnál egy-két tanácsot tőlem." mondta egy gúnyos mosollyal az arcán ahogy leült és kényelembe helyezte magát.
"Csak szeretnéd Tommo." gúnyolódott Niall.
"Hogy őszinte legyek, nem lepődtünk meg azon, hogy késtél, habár azon igen, hogy Harold előtt értél ide, neki nem szokása késni." vágott közbe James. Az igazat megvallva Louis ugyan ezen gondolkodott és úgy tűnt, a többiek is, mivel csak helyeselve bólogattak.
YOU ARE READING
Reunion (l.s) Magyar fordítás
FanfictionA 2020-as évet írjuk, amikor is Louis egy nem várt hívást kap, amiben tájékoztatják őt, hogy a One Direction kevesebb, mint egy hónapon belül újra összeáll. Amikor eljön az idő, senki sem számított arra, hogy Harry úgy fog viselkedni, ahogy. Vagyis...