Vissza a szállodába:
Louis visszasétált a hotel aulájába, őt követték Zayn, Liam és Niall, akik valamin nevettek, de Louis-t nem nagyon érdekelte, hogy min.
Hogy őszinte legyen, nem nagyon volt nevetgélős kedvében. Kijelenthetjük, hogy egy bizonyos göndör hajú srác jelentősen tönkretette az estéjét.
Nem tudja, hogy mit is várt igazán, de az biztos, hogy nem ezt. Harry tényleg megváltozott, de nem a pozitív irányba.
Amint Louis épp a szobája felé tartott, Niall megállította és karját meg rántva magával szembe fordította Louist.
„Tommooo, hova mész? Fiatal még az este!" kiáltotta Niall, amire Louis egy pillanatra ledöbbent.
„Azt hiszem, lefekszem aludni, de nektek jó szórakozást, érezzétek jól magatokat srácok!" mondta, mielőtt még egyszer elindult volna a szobája felé.
„Oh, nem, nem fogsz!" mondta Niall, visszahúzva őt. Louis sóhajtott egyet és várakozóan nézett Niall-re.
„Én jobban ismerlek, mint ahogy te azt gondolnád Tommo és ha tényleg azt hiszed, hogy hagyni fogom, hogy azért szomorkodj, mert egy srác fasz volt veled, akkor elárulok neked valamit. Nem." mondta Niall komolyan. Az istenit, de szereti Niallt.
„De..."
„Nincs de! Mit gondolsz, kisurranjunk a medencéhez, mint a régi szép időkben? Még tábortüzet is rakhatnánk." javasolta kacsintva.
Hogy mondhatna erre nemet?
„Ahh jól van, de azért engedj átöltözni fürdőnadrágba." fogadta el egy nyögés kíséretében.
Komolyan, ez az ember bármire rá tudta volna venni, még ennyi idő után is, hogy nem látták egymást. Azt hiszem az idők nem változnak, legalább is nem mindenki számára.
„Oké, persze, addig összeszedem a többieket, öt perc múlva találkozunk a medence bejáratánál!" mondta Niall vigyorogva.
Louis csak remélni tudta, hogy „a többiek" alatt négyőjüket érti, nem beleértve Harry-t. Nem hiszi, hogy a szemébe tudna nézni azok után, ami az étterembe történt.
„Rendben" legyintett Louis és a lift felé fordult.
Amikor Louis visszaért a szobájába, egyenest a szekrényhez ment és kivette a fekete úszónadrágját. Levetkőzött majd felvette azt. Mielőtt elindult feltette a telefonját töltőre, majd egy törülközővel a nyakán elindult a folyosóra.
Mikor a medence bejáratához ért, látta, hogy a srácok már ott vannak és rá várnak. Szerencsére Harry-t nem lehetett látni a közelükben.
„Gyerünk, csináljuk." mondta Louis miközben oda sétált hozzájuk.
Niall rájuk vigyorgott mielőtt kinyitotta volna az ajtót, azzal a kulccsal, amit elcsent a recepcióról. Mikor nyitotta volna ki, észrevette, hogy az ajtó már nyitva van.
„Ez furcsa, mindig bezárják ezt az ajtót." mondta Niall és az arcán zavarodottságot lehetett felfedezni.
A többiek csak megrántották a vállukat és besétáltak, de megálltak mielőtt beértek volna.
Louis össze volt zavarodva, mert nem látott át a fiúk válla felett, így nem tudta miért nem sétálnak csak szimplán tovább. Biztonsági őrök lennének bent? Vagy a menedzser? Vagy a medencetakarító? Louisnak egy kibaszott ötlete sem volt, ki lehet bent.
„Mozduljatok már, baszki." mondta mielőtt elsétált volna mellettük a meleg Los Angelesi estébe. Amit látott az lesokkolta.
Aki a medence szélén ült, az nem más volt, mint Harry, egy-egy oldalán két csinos bikinibe öltözött lánnyal.
Harry felváltva smárolt velük, látszólag tudomást sem véve arról, hogy a srácok látják, ami itt történik. Ez ment egészen addig, amíg Liam köhintett egyet, hogy elterelje a figyelmét a lányokról és helyette rájuk összpontosítson.
Louis csak mozdulatlanul állt ott, amíg Harry tetőtől talpig végigmérte. Tisztában volt vele, hogy csak egy kis nadrág van takarja testét. Emiatt Louis maga elé tette a törülközőt, mert ismét kényelmetlenül érezte magát a nőies alakja miatt, főleg Harry előtt.
„Nem számítottam arra, hogy felbukkantok itt ma este srácok. Kicsit elfoglalt vagyok, nem gondoljátok?" mondta Harry gúnyosan és a vigyor csak egyre nagyobb lett az arcán.
„A szobádba kéne őket vinned, nem egy nyilvános medencéhez." közölte a tényt Liam.
„A zárt ajtóból adódóan, nem nyilvános a medence este." vonta meg a vállát Harry.
„Talán figyelhettél volna arra, hogy bezárd magad után az ajtót, ha már egyszer lejössz, különösen úgy, hogy kurvára tudod, hogy mi mindig lejövünk ide esténként, mikor ebben a szállodában vagyunk" vágott vissza Liam. Már kezdte felcseszni magát.
"Nálatok van a kulcs, ugye?" kérdezte Harry, mutatva Niall kezében lévő tárgyra.
"Igen, és?" kérdezte Niall.
"Szóval amúgy is bejöttetek volna, ha be van zárva, ha nem. Most pedig már igazán lekophatnátok, hogy visszatérhessek a lányaimhoz." mondta Harry érzelemmentesen.
"Amúgy is, azt hittem meleg vagy, vagy nem?" kérdezte Zayn, nem foglalkozva a bunkó megjegyzéssel.
"Mindkét oldalon játszom, de ezt Lou mindenkinél jobban tudhatná." válaszolt Harry.
Harry tekintete fagyos volt, de arcán ott játszott az a huncut mosoly, így nehéz volt megmondani, hogy ez a beszólás játékos akart lenni vagy csak egy újabb szurkálódás.
"Kibaszottul abbahagyhatnád ezt, ezen a ponton már nem vagy más, csak gyerekes Harry. Hagyd abba a színészkedést az Isten szerelmére." csattant fel Louis.
Harry felemelte a szemöldökét, majd megfordult a medencében, hogy elérje a cigijét és meggyújtsa. Majd visszafordult a fiúkhoz egy szívás kíséretében.
"Amúgy is, mióta cigizel?" kérdezte Louis.
"Miért érdekel? Nem ítélkezhetsz, te is cigizel." mondta Harry, miközben kifújta a füstöt.
"De te mindig is ellenezted." mondta Louis.
"Változnak a dolgok." csak ennyit mondott Harry.
"Mindegy, mi itt maradunk, ha tetszik, ha nem. Ha annyira zavar a jelenlétünk, vidd fel őket a szobádba." mondta Niall, világossá téve, hogy Harry nem fogja elrontani az estéjüket.
Harry nem válaszolt, helye eldobta a cigijét, bele a medencébe, majd kiszállt onnan, a szélébe kapaszkodva. Ahogy kisegítette a lányokat is, átölelte a vállukat, és a kijárat felé indultak.
Louis hazudna, ha azt mondaná, hogy nem pillantott rá Harry hasára és V vonalára.
„Nézz fel Lou" Suttogta a fülébe Harry, mikor elsétált mellette, be a hotelbe.
Louis lélegzete elakadt és minden erejét össze kellett szednie, hogy megállja, hogy ne ordítson rá Harry-re, hogy ne vigye fel azokat a lányokat a szobájába. De ez nem az ő dolga volt, végül is ő vetett végett a kapcsolatuknak.
Louis kizökkent a gondolataiból, mikor hallott egy nagy csobbanást és meglátta, hogy Niall beleugrott a vízbe, amitől nyilvánvalóan csurom vizes lett.
"Bejöttök vagy nem?" kiabálta és hangos nevetésben tört ki.
Mindegyikük kuncogott egyet mielőtt csatlakoztak Niall-höz a felmelegített medencébe és Louis próbálta elfelejteni a zöld szemű férfit az este további részére.
YOU ARE READING
Reunion (l.s) Magyar fordítás
FanfictionA 2020-as évet írjuk, amikor is Louis egy nem várt hívást kap, amiben tájékoztatják őt, hogy a One Direction kevesebb, mint egy hónapon belül újra összeáll. Amikor eljön az idő, senki sem számított arra, hogy Harry úgy fog viselkedni, ahogy. Vagyis...