Medya Asel Gök iyi okumalar :)
Sabaha doğru yatağımdan kalkıp çalışma masama oturup leptopu açmıştım. Dünkü haberi yazmam gerekiyordu, hemen Elas Yayın siteme girip yazmaya koyuldum.
" Günaydın sevgili Elas takipçileri, Dün gece TURAN HOLDİNG de bir parti verildi. Ünlü Cengiz Turan bu partiyi yeni ortaklığı için verdi. YILDIRIM HOLDİNG ile yeni bir ortaklığa adım attı!"
Bir yandan kahvemi yudumluyor bir yandan haberimi giriş yapıyordum. Adım Asel , soyadım Gök. Elas Yayın sitesini anonim olarak yapıyorum ve ayriyetten gazetelerde çalışıyorum, 23 yaşındayım ve Gazetecilik okudum.
Kapımın tıklatılmasıyla son kelimemi yazıp "gir" dedim ve laptopu kapattım.
"Çalışıyor muydun kızım?" babam gelmişti. Uykulu gözlerle bana bakıyordu.
"Evet dün Turanlar ortaklık partisi vermiş onu haber yaptım" ortaklık partisi vermiş dedigim yeri tiskine tiskine söylemiştim en baş düşmanlarımızdı nasıl olsa.
"Asel sen beni çıldırtmak mı istiyorsun? O adamlar ne kadar tehlikeli sen bilmiyor musun isteseler senin kim olduğunu bile bulurlar o haberi bile kaldırırlar bulaşma demedim mi kaç kez daha ne kadar uyarıcam seni?" yanıma yaklaşıp odanın içinde elleri saçında dört dönüyordu. Bıkkınlıkla masamdan kalkıp karşısına geçtim.
"Baba ben sadece haber yaptım, hani benim işim ya bu." ellerini ellerime götürdü.
"Asel güzel kızım. Normalde de onların peşindesin ben bilmiyor muyum sanki, dün gece uyuya kalmıştın masada ve önünde Cengiz Turanın geçmişi yazıyordu hâlâ onlardan şüphe ediyorsun bırak bu işin peşini Eliz öldü kardeşin melek oldu 14 sene oldu anla artık."
Babamın gözleri dolmuştu ama bu işin kesinlikle peşini bırakmayacaktım kardeşim ölmedi bundan 14 sene öncesi Eliz 4 yaşındayken doğum günü partisi vermiştik, o zamanlar babamla Turan Holding ortaklıktan düşman bir şekilde ayrılmışlardı Eliz doğum günü partisinde kaybolmuştu herşey bariz belliydi ama 14 yıl olduğu için annemler öldü diyorlardı ve parti verdiğimiz yer denize yakındı kardeşimin boğularak öldüğünü düşünüyorlardı bir kişi hariç o da bendim.
Yeni kitabım sizlerle umarım beğenirsiniz💖🙏