-Cítím se s ním tak příjemně-

1.2K 47 0
                                    

,,Ell! Víš o tom že-" Do mého pokoje vtrhnul bez klepání Blaise a zvedl očí od novin, které nesl s sebou. ,,Ale aleee. Já věděl že si k sobě najdete cestu." Škodolibě se pousmál a pozorně nás oba sledoval. Podívali jsme se s Dracem na sebe a stydlivě se oba pousmáli. ,,Nojo, už jdu..." Blaisův úsměv dočista zmizel, když viděl ten Dracův výhružný pohled přímo z očí do očí. V sekundě zmizel za dveřmi pokoje a my jsme měli zase klid. Konečně. Jen my dva. Ale notak Ell o čen to přemýšlíš? Panebože... Ale co si budem, nestěžuju si, že tu teď ležím v jedné posteli na hrudníku Zmijozelského prince a hladím jeho břišáky. Na tohle si ani nejde stěžovat. Po tomhle touží každá holka, a neříkej že ty ne! Odhalila jsem tě, nezáviď mi.

,,Neměli by jsme jít na hodiny? Už mi je líp." Zvedla jsem hlavu a vlídně se usmála. Draco se na mě vtipně zamračil. ,,Tak to ani náhodou!" Se smíchem mě pevně objal, přetočil mě na záda a najednou byl nade mnou. Koukal se mi přímo do očí a já se v těch jeho mohla utopit. A je to tady. Zase jenom náš svět. Udělej to! Ell dělej! Je ta pravá chvíle! Na nic nečekej! Něco v hlavě mi pořád říkalo, abych to udělala. Abych ho políbila. Najednou mnou projela obava a strach, ale moc jsem to nevnímala. Rychle jsem ho popadla kolem krku a přetočila se na něj. Najednou jsem byla opět já na něm. ,,Ha, už nemáš šanci!" Zasmála jsem se a položila mu obě ruce na tělo. On mě chytl za pas a já se celá zpevnila. Draco se mi udiveně podíval do obličeje a zasmál se. ,,Alee tady je někdo lechtivý!" Se smíchem jsem na něj vykulila oči. ,,Ne! To neuděláš!" Draco se škodolibě pousmál a nadzvedl obočí. ,,Myslíš jo?" A v tom mě začal lechtat. Myslela jsem že asi umřu smíchy. Když viděl že jsem bezmocná, zase se přetočil na mě a pevně držel. ,,Dobře stačí! Už dost!" Smála jsem se, až me zase trošku zabolela hlava, ale to už jsem skoro ani necítila. ,,Vzdáváš se?" Vlídně a škodolibě se usmál a čekal co řeknu. ,,Ne." Usmála jsem se a Dracovi v očích probleskl nějaký nápad. ,,Já taky ne." Rychle mě chytil pod krkem a v okamžiku byly naše rty propojené. Perfektně do sebe zapadaly. Oba jsme si to naplno užívali a moje tělo bylo plné motýlků. Položila jsem mu své ruce kolem hlavy a prsty se proplétala s jeho jemnými vlasy. Na své hrudi jsem cítila, jak se mu zrychluje tep. Byl to opravdu příjemný pocit.
Naše rty se pomalu začaly rozpojovat. Oba jsme se zhluboka nadechli a poté se začali stydlivě smát. Naše čela se stále dotýkali a když mi začaly padat vlasy do očí, Draco mi je dal zpátky za ucho. Pak jsme si zpátky lehli do postele a stále se pevně objímali. Draco potom zašmátral po nočním stolku, na kterém jsem měla položenou mou oblíbenou knihu. Rozevřel jí, chvíli byl zticha a pak začal číst.

Marry vždycky ví, jak mi zvednout náladu. Je to jediné světlo mého života, díky kterému se můžu každý den radovat. Celé roky jsem jí přehlížel. Nechápu, jak jsem mohl celý svůj život přehlížet něco tak výjimečného a úžasného. Vždycky když jsem s ní, cítím se jako bych opustil tento svět a byl jen s ní. Marry je to nejlepší, co mě mohlo v životě potkat. Když jsem jí doopravdy poznal, bylo to moje nejhorší období, ale ona mě z těch sraček dostala jediným úsměvem, který mi darovala. Miluju jí nadevše a vždycky budu...

S úsměvem jsem poslouchala Dravovo čtení a zároveň jeho tep. Ale pak jsem se zarazila a uvědomila si, o čem ta kniha vlastně je. ,,To není napsané v té knize, že ne?" Koukla jsem se mu do očí a pousmála se. ,,Jsi pro mě všechno, stejně jako Marry pro Juana." Pousmál se a dal mi dlouhou pusu na čelo. Pevně jsem ho objala a lehla si opět na jeho hruď. Draco mě jemně hladil ve vlasech a spokojeně dýchal. Cítím se s ním tak příjemně.

Celý zbytek dne jsme strávili u mě v pokoji, někdy jsme se šli projít za Blaisem a ten byl vždy jako u vytržení když viděl, jak se držíme za ruce. No, sice jsme potom měli problém z toho, že jsme nebyli ani na jedné hodině, protože pan Malfoy byl předtím líný obejít pár učeben a oznámit to učitelům. Ale to je už stejně jedno, měli jsme jít jen Hagridovi pomoct přepravit Klofana, protože Hagrida by Klofan asi zrovna neunesl.

Just a love story (Draco Malfoy)Kde žijí příběhy. Začni objevovat