- Ez nem fog menni. Hülyét fogok csinálni magamból.
- Ez most komoly? - forgattam meg a szemem. Kivettem a kezéből a dobozt, és elindultam a tanuló férfi felé. Tudtam, hogy Jue megpróbál majd megállítani, ezért siettem, és tettem le elé a dobozt.
- Szia NamJoon.
- Hello. - köszönt bizonytalanul. - Ismerlek?
- Nem - ráztam meg a fejem. - Szereted a sütit?
- Diétázom, bocsi - válaszolta könnyedén. Felvontam a szemöldököm, mintha nem hallottam volna, és bólintottam.
- Szóval diós táska. Majd megjegyzem. Egy harapásba nem halsz bele - bontottam ki a dobozt, hogy elérje a süti illata. - Ugye Jue? - fordultam hátra a lányhoz, aki szerintem szégyenében már a suli alagsorába átkozott.
A különös színű sütik felkeltették az érdeklődését, bátortalanul bár de kivett egy kéket, és beleharapott. Arcán nem látszódott semmi érzelem, ezért nem tudtam megmondani, hogy ízlik e neki, vagy sem.
- Ez...- kezdett bele, de Jue szó szerint félrelökött, és elvette előle a dobozt.
- Ha nagyon rossz ne edd meg!
- Pont olyan, mint amilyet a mamám szokott - mosolyodott el a férfi. - Kérhetnék még egyet? - mutatott a sütikre. Jue lassan, mint aki nincs magánál letette a dobozt, és leült NamJoonnal szembe. - Tényleg finom. Te csináltad?
- Mondjuk - biccentette oldalra a fejét.
- Mit mondtál, hogy is hívnak? - örömömben majdnem elkiáltottam magam. Ehelyett csak felnéztem a plafonra, és széles vigyorgásomat egy nagy sóhajjal fojtottam el.
- Jue.
- Te vagy Jue? Wow. Ne haragudj, meg se ismertelek mert olyan.. Más vagy - bár NamJoon könnyedén és cseppet sem bántón mondta a szavait, Jue mégis elbizonytalanodott. Végigsimított a karján, és úgy tett, mintha a füle mögé simítana egy tincset, pedig nem is lógott ott semmi. Nam-nak rögtön leesett, ezért megfogta a kezét. - Jajj ne haragudj. Úgy értettem nagyon jól áll.
Míg Jue keze után nyúlt, fellökte a félig kiolvasott könyvet, ami a földre esett. A lány vette fel, de mikor meglátta a borítóját, mint akit kicseréltek, felkiáltott.
- Nahát, te is szereted Shaylát? Pont most olvasom én is ezt a könyvet.
- Eddig ez a kedvencem tőle - felelte. - Tetszik, hogy más. Ez talán az első könyve, ami krimi. De azért megtartotta a maga erotikus vonalát.
- Igen, de így kész érzelmi hullámvasút az a könyv.
- Pont így érzek én is. Hol tartasz?
- A kétszáz huszonötödik oldalon.
- Tényleg? - lepődött meg. - Basszus, nem akarok spoilert kérni, de tudnom kell. A pasija a gyilkos, vagy csak rá akarják kenni?
Míg ők lassan belefeledkeztek a beszélgetésbe, én mint aki jól végezte dolgát halkan kihátráltam a teremből és becsuktam az ajtót, hogy biztosan ne zavarhassa meg őket senki. Leültem a fa tövében, ami közvetlenül a suli kapuja mellé lett telepítve, és bedugtam a fülem. Mindenképp meg akarom várni Jue-t. Ha sír, akkor vigasztalni, ha örül, akkor meg a jól megérdemelt ,,én megmondtam" mondatot elsütni. Remélem az utóbbi fog bekövetkezni.
Ugyanakkor nem tudtam, mikor szándékszik kijönni majd, és hogyan kellene rákérdezzek. Bizonyára minden az arcára lesz írva, ezért kell majd finomnak lennem.
YOU ARE READING
Fill me [Wonho OS] - Befejezett
RomanceTe mit tennél, ha a saját íród beküldene egy nem neked szánt világba azzal a kéréssel, hogy mentsd meg? Miko egy még kiforratlan, be nem fejezett karakter, mégis rettentő fontos feladatot kap az alkotójától. Alig van ideje megmenteni egy világot, am...