Vlinders?

16 0 0
                                    

Ik zie dat hij het ook moeilijk heeft terwel hij zijn verhaal verteld. Ik pak zijn hand en zeg dat ik er voor hem ben. Hij kijkt me aan en door alle emoties en door wat ik zei kuste hij me zonder dat hij het echt door had. Sorry dit was niet mijn bedoeling ik liet me mee slepen sorry! Zegt hij gelijk. Het maakt niet uit. We zijn emotioneel en denken dan niet goed na zeg ik tegen hem. Dankje zegt hij. We gingen weer verder met onze presentatie. Door dat we zo druk bezig waren hadden we tijd niet meer in de gaten gehouden. Het was al 8 uur. Ik moet maar eens naar huis zegt nick. Ehm ja goed idee. Zullen we morgen na school verder gaan? Vraag ik hem. Ja is goed!zegt hij. Hij geeft me een knuffel pakt zijn fiets en gaat naar huis. Ik pak gelijk mijn telefoon en bel eva. Ik vraag hoe haar presentatie gaat. Ze vroeg hoe mijn presentatie ging en hoe ver we waren. Ik legte uit dat nick en ik allebei hadden verteld over onze situatie. En dat hij me knuffelde toen hij na huis ging. Ze vroeg of ik er iets bij voelde. Ik zei tegen haar dat ik gevoel van vlinders in mijn buik.

Ze vroeg of ik verliefd op hem werdt? Ik denk het wel maar wat als hij mij niet leuk vind? Vraag ik haar. We gaan morgen kijken hoe hij doet je moet gewoon met hem flirten en dan kijken hoe hij reageert. Zegt ze. Zou dat werken? Vraag ik haar. Vast wel! We proberen het gewoon. Ik ga nu eerst slapen. Welterusten anna tot morgen! Slaaplekker eef tot morgen!

Vrienden of meer...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu