Aan het einde van de les liep ik gelijk naar eva toe. Eef!! Wat zei hij tegen je toen hij je wou spreken? Vroeg ik haar. Oh daar kom je wel achter zei ze geheimzinnig. Ik werdt helemaal nerveus wan hoe ze deed. Ga ik het leuk vinden? Vroeg ik haar. Anna ik mag niks zeggen. Heb geduld je komt er van zelf achter. We liepen naar het fietsen hok. Toen ik eenmaal bij mij fiets aan kwam stond er met een soort tape Date? Op mijn zadel geschreven. Maar van wie zou het zijn? Zou het nick zijn? Of zou er weer iemand een achtelijke grap met me uithalen. Vast dat tweede. Nick zou vast niet met me uit willen. Ik zat de heletijd na te denken wie het was toeb ik op de fiets naar huis zat. Toen ik thuis aan kwam zag ik dat er op de deur een briefje hing en daarop stond " 8 uur haal ik je op voor de bios. X je date." Wat een geweldige grap zeg. Toen ik klaar was met eten en net met mijn huiswerk bezig wou en op de klok keek zag ik dat het half 8 was. Wat nou als het geen grapje was? Wat als iemand echt een date wou? Ik moet me snel klaar maken dacht ik bin mezelf! Ik rende de douche in ging snel douchen. Toen ik uit de douche kwam was het kwart voor 8. Ik heb nog een kwartier!! Snel klaar maken. En omdat het een date is ga ik zelfs makeup op doen dacht ik. Ik deed een mooi zwart jurkje aan met kant. *tringtring* ohmy het was echt geen grap! Wie zou er voor de deur staan? Wie zou mijn date zijn? Is het nick? Als het nick zou zijn hoe zou ik reageren? Ik rende de trap af. Liep naar de deur. Deed nog een laatste check of alles goed zat en ik deed de deur open. Het was echt nick! Nick hey. Klaar voor onze date vroeg hij? Hij lachte er zo lief bij. Date? Dus jij was het echt wie het vroeg? Vroeg ik voorzichtig. Ja je bent een leuke lieve meid. Zei hij. Terwel hij me aan keek. We gingen naar de bios. Het was een hele romatische film. Nick en een romantische film? Ja hij had hem uitgekozen! Onder de film pakte hij mn hand vast. Ik kreeg allemaal vlinders in mijn buik.
JE LEEST
Vrienden of meer...
Genç KurguDit boek gaat over een meisje "Anna" die niet tevreden is met haar zelf. Ze wordt gepest, ze verliest al haar vrienden, en haar ouders gaan uit elkaar. Ze ziet het helemaal niet zitten en wil er een einde aan maken. Tot ze op een normale schooldag...