YENİDEN

47 4 4
                                    

Ellim deki yıpranmış , kitapın sayfarlarda  dolaşıyordum .Her bir sayfasında başka hayat lar , başka düşünceler vardı. Hayat ta dair öğütler seni sen yapan, ön görüşler sesiz bir gecenin içerisinde ,sönmeye başlayan mumun eşliğinde  kendimi hem sorgulayıp, hemde başka hayatların yaşamına göz atıyordum.

Yavaş yavaş kendi ışığını kayıp eden   mum ,kendimi sanal ortamdan alıp gerçek ortama   atıver mişti.  kolumda ki  saat gecenin biri buçuk olduğunu gösteriyordu.Yerimden kalktığım zaman bir karartı, görür gibi olmuştum.
Üzerinde ne kadar durmasamda ürpertmişti beni

Zihnimin bir oyunu olmasını dileyerek uzun  ,  geceliğimle merdivenleri inmeye başladım.

Nedense bugün un diğer     günlerden farklı olduğunu hissediyordum.  Gecenin koyu karanlığı etrafa, yansımış gibi hertaraf oldukca fazla sesiz di .  Sokak Işıkları evin içerisini aydınlatıyordu . İzleniyormuş izlenimine  kapılmıştım,  bir nefes alıp verişin soğukluğu vardı.

     Evimde  yabancı        birisinin olması düşüncesi    beni kokutmuyordu, en fazla ne yapabilirdi ki bana   . Ölüm  herkes in kaçtığı saklandığı iki heceli dört harfli bir kelimeydi  ne kadar saklansan da, kaçsanda    o seni bulurdu. Ölüm soğuk tu , ısıszdı   bu hayatta nice sevdiğimiz insanlar öldü ,nice sevdigimiz insanları öldürduk. Ölüm den korkmuyurdum   çünkü  ölümün ateş parcaçıkları bendim    ölüm esen rüzgardı hergün saçlarım da dolaşıyordu  . Her yüzüme değdiğinde, yüzümde tebesüm oluşturuyordu  .ölüm can bulmuş ruhumdu.

        bir ses bütün düşüncelerimden beni arındırdı.  Vazo kırılma sesi ydi
Yanılmamıştım ,biri vardi  yada birileri bilmiyorum ses yukarı dan gelmişti tek başıma ne yapabilirdim ki? bu düşünceme tebesüm ettim.Ben zati tek başımaydım ,hızlı adımlarla merdivenlere yönelmiştim ne kadar, zayıf olsamda Derin bir nefes çekmek arzusuyla dolmus tu yüreğim. Derin bir nefes alarak, sesin hangi odadan geldigini tespit etmeye çalışıyordum.  her taraf çok sesiz di , derken evde aynı ses yankılandı. Tekrar bir vazo kırılması sanki beni kendine ,çekmeye çalışıyordu  ya da terçübesiz birisiydi  ama buraya terçübesiz birisi asla giremezdi. Hertaraf kameralarla izleniyordu  , Kamera yetmezmiş gibi birde alarım vardı .Benden başka eve girmeye çalışan kim olursa ,olsun ötmeye başliyordu " canım babam beni çok sevdiği için! "       kendsi ve düşmanlarından korma ya çalışıyordu  . " Çok sevdiğim " babam ın oyunu nu bozan illa birileri olacak. Beki bu adam da onlarda biriydi. Bugün son günüm olabilir, nefesim düğümlenir gibi oldu  son kez bakıyorum dur ,belki kim bile bilir ki .
Sesin geldigi yeri belirlemiştim ama vazo kırılma sesi den sonra çıt sesi dahi duymadım. yavaş yavaş, adımlarla kuzenime ait olan odaya doğru, ilerlemeye başladım.  Son günümün, olabileceği geldi aklıma. Bir ben vardım ,birde ruhum, birde benim Halime üzülen  göz yaşlarım...

Gerçek ten  kim var di ki benim yanımda, halam dan başka,   ben baba mı küçük yaşta kalbime gömüştüm.   Babam nefes alıyordu ama ben onun mezarı üzerinde çok ağladım, çok çiçekler açtırdım ama fayda etmedi  nefes alması yaşamasına.
Annem ölse de ben onu hic kalbime gömedim .Nefes almasada o benim için herzaman  yaşıyo olacaktı.
o benim için kayıp   olmuş bir yaboz parçam olcaktı  .
Ablalarım ise benim eksik bir dünyamdı . Yoktu onlar gitmişlerdi, bırakmışlardı beni onlar kaçmıştı; Ben de çok istemiştim ama beçerememiştim bunu denediğim zaman da      çıplak vücudumla bir  gün ,boyunca soğuk bir odaya kapatılmıştım .daha altı yaşındaydım; gözümden, bir damla yaş düştü ellime.
Anılar can yakıyordu hızlı ,bir şekilde kapının, kulpunu tutmuştum. Bu kapının arkasında beni ne bekliyo, bilmiyordum ama benim canımı  daha fazla acıtamazlardı .

kapıyı açmamla  ,  kurumuş ağaç yapraklarıyla buluşmam bir olmuştu.   Her taraf kurumuş ağaç yapraklarıyla ,doluydu nasıl birşey di bu?
Hangi oyunun bir parçasıydim?

odaya göz atiyordum ağaç  yaprakları dan başka birsey yok tu.  herşey aynıydı hic birsey dağılmamıştı.  Vazo kırıkları bile yoktu , ama o ses vazo kırılma sesiydi...

Büyük bir oyunun içerisindeydim emindim artık bundan .

kim di bu ne istiyordu benden ?
kimsin diye seslendim yine ses yoktu .
  küçük adımlarla ,pencereye doğru ilerledim, pencere kapalıydı  ama nasil böyle birsey   ,olabilir di   şaka mıydı ?

  Yatağın üzerinde siyah bir zarf duruyordu ,ellime aldığımda ilk koku dikkatimi  çekti . Değişik bir kokuydu resmen sigara bir başka birşeyle evrim geçirmis gibiydi . Neden bu kokuyu, daha önce de koklamıştım gibi hissetmistim . Zarfın içerisini açtığımda  siyah bir A4 Kağıtına beyaz yazıyla  Gözününle  bakarsan beni bulamasın   yazıyordu . Ne demekti bu  birsey anlamamıştım  G harfi oldukca tuhaf ,biçimde yazılmıştı  .

Aynada ki yansımam dikkatimi çekti yasımamın üzerinde Cingulomania yazıyordu ne demekti o şimdi, 
Onun altında yıllar önce denize, düşurdüğüm anneme ait olan tek, Varlığım olan  kolye vardı .

Herşey bir birine girmiş ti , yeni bir dönem başlıyordu

 

           Bölümü nasıl buldun uz?
fikirlerinizi yazar mısınız  ?
Çok dikkat etmeye çalıştım ama yine noktalama işaret leri ve anlam bozukluğu olabilir. O yüzden kusura bakmayın, lütfen Beğenmeyi ve yorum yapmaya unutmayın.😊     

SOĞUK YENİLGİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin