27

4.3K 192 166
                                    

Aurora POV

Κοιτάω σοκαρισμένη το χαρτί.

«Τροχαίο ατύχημα στο New Jersey με θύματα τον 42χρονο Charles Carter, την σύζυγο του την 40χρονη Julia Carter και τον 7χρονο γιο τους Noah Carter.

Σύμφωνα με τα λεγόμενα των συγγενών τους τα θύματα μας ήταν στον δρόμο για να δουν την κόρη τους Aurora Carter να τραγουδάει σε έναν διαγωνισμό τον οποίο τελικά κέρδισε.

Δυστυχώς το όχημα τους συγκρούστηκε με ένα άλλο. Η σύγκρουση αυτή οδήγησε στον μοιραίο θάνατο τους. Ο οδηγός του άλλου αυτοκινήτου σύμφωνα με μαρτυρίες ήταν μεθυσμένος.»

Όχι όχι όχι.

Δεν γίνεται να μου συμβαίνει αυτό.

Χαρτιά με αυτό το κομμάτι της εφημερίδας ήταν κολλημένα παντού.

Δεν κατάλαβα ποτέ άρχισα να κλαίω μέχρι που ένα δάκρυ μου έπεσε πάνω στο χαρτί.

Σήκωσα το κεφάλι μου και είδα την Mia και την Riley να με κοιτάνε ικανοποιημένες.

Από ποτέ συνεργάζονται αυτές οι 2;

Πως μπόρεσε να μου το κάνει αυτό;

Έστριψα λίγο το κεφάλι μου και πάγωσα όταν είδα τα παιδιά.

Όλοι τους με κοιτούσαν σοκαρισμένοι.

Μπορούσα να δω την θλίψη στα μάτια τους.

Οχι όχι όχι όχι

Πλησίασα με γρήγορα βήματα την Riley που με κοιτούσε νικητήρια και έκανα το μόνο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό.

Την χαστούκισα.

Το κεφάλι της γύρισε από την άλλη και με κοίταξε σοκαρισμένη.

Άκουσα τους μαθητές να κάνουν ένα επιφώνημα έκπληξης.

Δεν με ενδιαφέρει.

Της άξιζε.

Α: ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΣΕΣ ΓΑΜΩ;!
Φώναξα έξαλλη.

Α: ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΗΣΟΥΝ ΦΙΛΗ ΜΟΥ. 
Είπα φτύνοντας την κάθε λέξη.

R: ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΠΟΤΕ ΦΙΛΗ ΣΟΥ! ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΠΡΟΔΙΔΕΣ!

Α: ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ;!
Φώναξα χωρίς να το πιστέψω.

R: ΕΙΧΕΣ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΟΥ ΜΑΛΩΝΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΘΕΤΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΓΟΡΙΑ ΜΟΝΟ ΕΣΕΝΑ ΚΟΙΤΟΥΣΑΝ!
Ούρλιαξε.

Α: ΠΩΣ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ; ΑΦΟΥ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΑΡΑΠΟΝΙΟΝΤΟΥΣΑΝ ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΕΒΡΙΖΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΣΟΥΝ!

R: ΑΦΟΥ ΗΜΟΥΝ ΑΝΩΤΕΡΗ ΟΛΩΝ ΣΑΣ!

Είναι τρελή η κοπέλα.

R: ΗΡΘΑ ΕΔΩ ΕΛΠΙΖΟΝΤΑΣ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΩ ΤΗΝ ΖΩΗ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΕΣΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ.
Είπε και γέλασε.

Δεν μαρεσει το γελοίο της.

Είναι πολύ σκοτεινό.

Τα μάτια της έχουν μια τρέλα μέσα τους.

R: ξέρεις ο οδηγός δεν ήταν μεθυσμένος. Ο οδηγός ήταν ένας επαγγελματίας που πλήρωσα εγώ για να τους σκοτώσει.
Είπε και πάγωσα.

Ένας ήχος έκπληξης βγήκε πάλι από τους μαθητές.

Τι είπε μόλις τώρα;

R: εγώ δήλωσα συμμετοχή για εσένα στον διαγωνισμό προχτές για να σε κάνω ρεζίλι αλλά εσύ κατάφερες να τραγουδήσεις θέλοντας όλη την προσοχή πάνω σου. Έτσι αφού η Mia νευρίασε με αυτό καταστρώσαμε ένα σχέδιο.
Είπε πονηρά.

Εγώ ήμουν ακόμα παγωμένη.

Εκείνη τους σκότωσε;

R: Ψάξαμε για εσένα και βρήκαμε τις εφημερίδες για τον θάνατο τους. Ξέροντας πως δεν είπες τίποτα στους φίλους σου επειδή δεν ήθελες να σε λυπούνται είπα να το κάνω εγώ για εσένα.
Είπε και γέλασε πάλι.

R: τι κρίμα που τώρα οι φίλοι σου θα σε κρατήσουν επειδή νιώθουν προδομένοι αφού τους κορόιδευες τόσο καιρό.
Είπε και καλά λυπημένη.

Της έδωσα μια μπουνιά στο σαγόνι κάνοντας το να σπάσει και έτρεξα προς την έξοδο του σχολείου.

Άκουσα τα παιδιά να φωνάζουν το όνομα μου αλλά δεν σταμάτησα.

Δεν το πιστεύω.

Τόσο καιρό έκανε πως είναι φίλη μου.

Εκείνη έφταιγε για τον θάνατο τους.

Υποτίθεται με παρηγορούσε όταν πέθαναν.

Τόσο καιρό έκανα παρέα με μια δολοφόνο.

Συνέχισα να τρέχω και πέρασα γρήγορα τον δρόμο χωρίς να κοιτάξω.

G: AURORA!

Ήταν το τελευταίο πράγμα που άκουσα πριν συγκρουστώ με κάτι και πριν όλα μαυρίσουν.
~~~~~~~

Ερώτηση κεφαλαίου:
Αν μπορούσατε να αλλάξετε το όνομα σας πως θα το κάνατε;

My Bad BoyWhere stories live. Discover now