no players online

5 2 0
                                    

Bir oyunu tamamladıktan ve son bayrağı döndürdüğünüzde, sunucu listesine (ana menü) geri atılacak ve "Sunucudan Çıkarıldı, Neden: Ana Bilgisayara Bağlantı Kesildi" istemini alacaksınız. Oyunu bıraktıktan ve bir kez daha başlattıktan sonra bile sunucu listeniz boş olacaktır. Bu noktada, oyunu bütünüyle deneyimlediğinizi varsayabilirsiniz, ancak görülecek çok şey var! Boş sunucu ekranında rezil Konami Kodunun (yukarı, yukarı, aşağı, aşağı, sol, sağ, B, A) girilmesi, sunucu listesini geri getirir ve başka bir oyuna izin verir. JOHN_DEV OYUNA KATILDI. 

k maçınızda tipik oyuncu yolunu seçtiğinizi ve ikinci bir oyun oynadığınızı varsayarsak, John oyununuza katılacak. Üçüncü bayrağı üssünüze geri gönderirken, John'dan "Neden yine buradasınız?" Diyen bir mesaj alacaksınız. ardından “Lütfen bizi yalnız bırakın ..” Bu noktada JOHN_DEV oyuna katılacak. İlk incelemede, oyun dünyasındaki bir farkı fark etmeyebilirsiniz, ancak haritanın merkezine gidip gökyüzüne bakarsanız, havada süzülen bir göz göreceksiniz! Oldukça ürkütücü, ama şimdi o silahı kullanmak için iyi bir zaman. Gözü vurmak, birinin kağıda kalemle yazdığı bir ara sahne başlar. Anlaşılması oldukça zor, ama bir anlamı olmalı, değil mi? Bir kayıt dosya kılığına Bir Gizli Tarihi oyunlarda

Gözünüzün köşesinde bir disk gördüğünüzde yatma yolundasınız, üzerine yürüyorsunuz ve yerden kaldırıp inceliyorsunuz, bir tarafta keskinlikle yazılmış mektuplar görüyorsunuz. ve soluk, bu yüzden okumaları temelde imkansız. Bilgisayarınıza odanızın yan tarafına doğru yürür ve bilgisayarınızı başlatırsınız, diski çıkarırsınız ve Bilgisayarınızdaki yuva açma düğmesine basarsınız, slayt açılır ve bilgisayara geri çekilirken diski içeri yerleştirirsiniz. .

Ekranda bir uygulama açılır, görev çubuğunda bunun logosu sadece krom ve seğirme gibi diğer uygulama logolarının parçaları karıştırılır. Bir sunucu listesini gösteren mavi bir ekran açılır, sunucularda hiçbir oyuncu olmadığını ve hepsinin CTF olduğunu fark edersiniz. Bunu umursamıyorsun, muhtemelen gerçekten eski bir oyun, bu yüzden kimse oynamıyor olmalı. sence. Rastgele bir sunucuya tıklarsınız ve ona bağlanırsınız. Katılıyorsunuz, birinci şahıs olarak, bir Luger Tabancası gibi görünen bir şeyi sağ elinizle tutuyorsunuz, harita üzerinde bayrağın olacağı yere yürüyorsunuz, diğer takımların üssünü bulup içine giriyorsunuz, bayrağı kapıp yürüyorsunuz üssünüze geri dönün, ancak ileriye doğru yürürken üssünüze doğru hareket eden siyah bir figür görüyorsunuz, TAB tuşuna basıp oynatıcı menüsünü açıyorsunuz, bu sadece sizsiniz.

Üssünüze varırsınız, bayrağı geri verirsiniz, bayrağı ikinci kez almaya karar verirsiniz ve diğer takımın üssüne doğru gezinirsiniz. Bayrağı aldığınızda, sol alt köşede #% Jhl adındaki bir kullanıcının oyuna katıldığını belirten bir mesaj belirir , mesajı okurken sırtınızda bir ürperti hissedersiniz. Neredeyse eski bir oyunda size katılan bir çeşit şifreli isim ürpertici.

Düşman ekibinin üssüne doğru yürümeye devam ederken, bayrağı ilk kez yakaladığınızda gördüğünüz gölge benzeri figür görmeye devam edersiniz, bayrağı alırken ve oyunda karakteriniz donar, kamera yavaşça döner size yaklaşmadan önce gölge figürünü görmek için, beyaz gözleri parlıyor, ancak size ulaşmadan hemen önce kayboluyor.

Hiçbir şey olmamış gibi oynamaya devam etmeye karar veriyorsunuz, hala karanlık figürden korkuyorsunuz, düşman üssüne tekrar yürürken, karakteriniz donuyor, "ARKINIZDA" yazan bir metin yanıp sönüyor. sana doğru hamle yapıyor, ama bu sefer tam yüz olduğunu görebiliyorsun. alt dudağında siyah bir kütle var, üstte yok, yine bu figür yine kayboluyor.

Korku OyunlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin