⇨Füzüli masraf⇦

595 67 32
                                    

Hongjoong ve seonghwa, aynı anda eve vardıklarında bir süre bakışmış sonrasında kapıyı aynı anda çalmaya başlamışlardı.

"Woo aç kapıyı!!!"(hwa)

"San! Çabuk gelip aç şu kapıyı!"(Hong)

Hongjoong ile seonghwa bir anda durup birbirlerine dönerek aynı soruları sormuşlardı.

"Woo'yu nereden tanıyorsun?"(Hong)

"San'ı nereden tanıyorsun?"(hwa)

İkili bir süre bakıştıklarında sonunda woosan kapıyı açmış ve hyunglarını eve almışlardı.

...

"Öyle işte san. Adam mal mal konuşup beni dellendirince eşyalarımı toplayıp çıktım. Ev araken aklıma sizin bu malikhane geldi. Dedim benim arkadaşlarım bir odalarını bana verirler. Hm? Verirsiniz demi?"

San bakışlarını kaçırıp woo'ya baktığında seonghwa'nın derdini dinlediğini fark etti.

"Woo. Babamı biliyorsun. Evdeki kiracı çıkart ben yerleşeyim dedim. Bana "Zaten hongjoong da çok masraf çıkartıyo başıma. Çıkartacağım zaten ama seni ölsem o eve sokmam." dedi."

Seonghwa'nın anlattıklarına hongjoong adı geçince kulak kabartmış ve aklında yankılanan cümle ile yapboz parçası gibi birleşmişti.

'Zaten oğluma vereceğim burayı. Sende daha fazla masraf çıkartmadan boşalt evimi!'

"Bir dakika?"

Hepsi hongjoong'a dönereken o seonghwa ile göz teması kurmuştu.

"Babanın adı park sung jin mi?"

Seonghwa başını olumlu anlamda salladığında hongjoong alkış yaparak gülmeye başlamıştı. Hepsi hongjoong'a cins cins bakarken seonghwa hongjoong'u anımsamaya başlamıştı.

"Yoksa sen kim hongjoong musun?"

Hongjoong bu soruya daha çok gülerken seonghwa göz devirmiş, "hay şansıma tükürüyüm." diye geçirmişti içinden.

Hongjoong sonunda kendine geldiğinde oturduğu yerden kalkıp kapıya doğru yol almıştı.

"Nereye hyung!?"

San bir anda sorduğunda hongjoong olduğu yerde durmuş ve derin bir nefes almıştı.

"O adam ile aynı evde kalmam mümkün değil san. Siz onu alın evinize. Ben başka ev bulurum."

Hongjoong ilerlemeye devam edeceği anda san koşarak yanına gelmiş ve sürükleyerek salona getirdiğinde koltuğa tekrar oturtmuştu onu.

"Saçmalama hyung. Burada kalacaksın. Hem koskoca ev. Seonghwa hyungu görmezsin bile."

Hongjoong birşey demeden otururken woo da san'a katılmış ve iki genci ikna etmeye çalışmışlardı.

"Amann!! Neyse hadi kalkıp yatın. Yarın okula gideceğiz."

"Yalnız woo ben değil siz gidiyorsunuz."

Seonghwa'nın dediğine wooyoung göz devirdikten sonra hongjoong "hıh!" diye bir nida atmıştı ortaya.

"Okula gitmeyen tek sen değilsin."

Seongjoong birbirlerine karşılıklı göz devirirken woosan onların odalarını hazırladıktan sonra odalarına çekilmişlerdi.

"Al sana ses young-ah. Sadece füzuli masraf."

Woo san'ın bu dediğine gülerek yanağına kocaman bir öpücük bırakmıştı.

"Merak etme. Füzuli masraf değil kazanç olacaklar."

...

Mingi:

San.

Naber knk?

San:

İyidir senden?

Mingi:

Bende iyi

Şey san senden bişey rica edicektim ben aslında.

San:

Yine kimin numarasını bulmamı istiyorsun?

Bak baştan anlaşalım woo çok kızıyor biliyorsun.

Mingi:

Yok knk

Bu seferki numara değil.

Sadece birkaç günlüğüne yunho ile sizde kalabilir miyiz?

San:

Niye lan?

Anneleriniz bir olup evden mi kovdu sizi? 😂

Mingi:

Yok knk be

Ne kovması.

Biz evi terk ettik.

San:

Diyorsun?

Peki madem gelin.

Parasını alırım ama.
😎

Mingi:

Tamam lan lanet olsun.

Okuldan sonra geliriz.

San:

Tamamdır.

(Görüldü)

"Young-ah!"

San wooyoung'a seslenerek yanına giderken onun da yeosang ve jongho ile konuştuğunu görmüştü.

"Woo sana bişey dem-"

"Dur bi dakika san!"

Wooyoung yeosang'ın anlattıklarını dinlerken san da kulak misafiri olmuştu.

"Biz de part-time iş arayacağız artık. Yoksa başka türlü evin kirasını ile okulun parasını yetiştiremiyoruz."

Masada bir süre sessizlik olduğunda wooyoung'un aklına hep gelen şey gelmişti.

"Bizde kalın! Nasılsa boş odamız çok demi sannie?"

San başını olumlu anlamda salladığında yeosang ile jongho bir süre bakışmış "Size rahatsızlık vermeyelim." demişlerdi.

"Ne rahatsızlığı. Biz evde birbirimizi bulamıyoruz. Gelin bişey olmaz."

Bir süre iki genç kabul edip etmeme arasında kalmış ama sonunda kabul etmişlerdi. Woo bunun sevincini yaşarken san seslice boğazını temizlemiş ve wooyoung'a dönerek tebessüm etmişti.

"Sekiz kişilik kocaman ailemize hoşgeldiniz."

...

Evetttt.

Hepsi tamamdır. 😄

Bu arada minsang ve jongsang oylaması yapıyorum en çok seçilen shipi kitapta kullanacağım oy verirseniz sevinirim.😊
(ship adını yazmanız yeterli...)

Umarım beğenirsiniz...

27.02.21

HousemAteezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin