-😪-

109 8 0
                                    


pohled Německa

Seděl jsem na okenním parapetu zvenku tento parapet patřil okno v mém pokoji je den potom co jsem dostal od Ruska pěstí a všude se
říká že se Rusko s Polskem rozešli Polsko mi vždycky přišla jako moc milá holka ale na mě byla trochu............ prostě nebyl můj typ ale k Rusko se tak hodila byli spolu šťastní co se mohlo pokazit dlouho mi  filozofie nevydržela zaposlouchal jsem se do hovoru Ukrajiny s běloruskem.

🇺🇦: Jako že ho tam nechat celou noc zbláznila ses.

🇧🇾 Nezbláznila, ale když se teď rozešel s Polskem tak se chováš daleko jinak je pořád smutný a sám nech ho tam přeci my jsme holky a klučičím problémům v lásce mi nerozumíme. Dneska bych ho nechala na pokoji myslím že mu uleví.

🇺🇦 Víš jak táta bude řvát.

🇧🇾 Řekneš že jsem tě přemluvila.

🇺🇦 Bude řvát na mě že jsem se nechala.

🇧🇾 Hele nechová se jako normálně. Myslím že bude lepší když ho dnešní noc necháme na pokoji.

🇺🇦 Kvůli těm tvým přesvědčovací schopnostem tě nesnáším.

🇧🇾 Já vím taky tě mám ráda.

🇺🇦 Tak pojď už dovnitř nebo nám vystydne večeře.

🇧🇾 No večer Zapomněli jsme zavolat ostatní budou to mít studené!

Kdy nechají? odvodil jsem si že se baví o Rusku. No ale kde vlastně Rusko je celý den jsem ho neviděl. Při večeři jsem se na to ostatních zeptal ale Ukrajina mě jen kyselé sjela: Šel ven vrátí se později jinak už by to byl!

🇦🇷 Ukrajino!Chovej se slušně!

Po zbytek večeře jsem radši zůstala zticha. Asi hodinu jsem poslouchal z mého pokoje je někdo na chodbě nejde ale bylo ticho pak jsem to vzdal protože mi přišlo divné že by se Rusko tak dlouho nevracel tak mi napadlo jestli náhodou nespí na gauči. Byl jsem to checknout ale nikde nikdo. Tak jsem se vrátil do postele rychle jsem usnul a Zdál se mi podivných sen
( tento sen lze přeskočit jelikož jeho obsah pro diváky se slabším žaludkem nemusí být příjemný PS A vy co jen chci tu sexuální část tak si musíte ještě počkat😁)

Viděl jsem svého otce ne Sovětský svaz ale svého opravdového otce byl v jakési tmavé místnosti po stěnách byla krev obcházel jakousi postavu. Sovětský svaz a dívá se s těžkým výrazy na postavu převážnou židli to postavy vypadla Polsko ale starší a chlapecké verzi Byl to její otec uprostřed obličeje měl obrovskou krvavou ráno táta něco říkal a otci od Polska stékaly po tváři slzy přihlížel jsem tomu a potom jsem se jako kdyby teleportoval napohled otce od Polska viděla jsem jak se můj táta ke mně obrátil zády a potom v ruce držel nůž chvíli si ho prohlížel a něco pořád mluvil neslyšel jsem to říká a pak otci od Polska zaryl do hlavy teď jsem se přemístil zase z pohledu přihlížejícího ale viděl jsem toho méně jako kdybych byl menší postava potom ke mně táta přišel jeho oblečení bylo od krve za mě teď jsem slyšel co říkáš: Vidíš ,ti co si nezaslouží žít,    žít nebudou.Jednou ten nůž podržíš ty.

Podal mi nůž. Který vytáhl hlavy otce od Polska Viděl jsem malé ručičky otáčející se okolo rukojeti nože tohle nebyl sen ale moje vzpomínky nevím proč ale to si pamatuji ve všech věcí nejvíc nevím proč ale vždycky jsem se na to pamatoval teto zpomínky jsem neměl strach navíc jsem na tuhle vzpomínku úplně zapomněl a teď se mi vrátil na této vzpomínce.Byl to zvláštní jinak by jsi mi ten večer neukázal nebo se se mnou hrálo podvědomí?
(dobře už můžete číst dál😄)
Zazvonil mi budík a vzpomínky skončili byl jsem z toho trochu otřesný.Ale jinak jsem se choval jako normálně. Šel jsem dolů se nachystat, chtěl jsem si sednout na gauč ale jak jsi už byl obsazená na Gucci konečně ležel Rusko vypadá poměrně vyčerpanej ale co. Nespíš celou noc nikdy blbnul. Přikryl ho dekou která ležela na zemi. Možná skoro všem by se mohlo zdát že ho nesnáší. Ale pravda je opak, beru jako svého staršího bratra bohužel mě tak ne, ale mám ho rád i když někdy by si mohl promluvit než mě mlátit jinak mám opravdu rád.

V téhle kapitole se sice skoro nic neděje. Ale!!! Za to zkusím ještě dneska vydat další kapitolu může být?
A 724 slov.

Láska od mala.Kde žijí příběhy. Začni objevovat