Pohled Německa
Uběhly asi dva týdny a Rusko se začal chovat nějak divně nebo spíš divně ke mě přestaň mě mlátit řvát po mě když kolem mě projde tak je zticha podívat se na mě ho ani nenapadne jako dřív ale to co se mi dneska stalo mě naprosto vyvedlo z míry je právě pátek ráno bylo krásně slnečno napadlo to konečně léto začalo na naplno ale když jsme odcházeli ze školy tak lilo jak z konve. My jsme šli s Ruskem a pár ostatními studenty kteří šli stejnou cestou postupně jich ubývalo a nakonec jsme zbyli jen my dva. Ukrajina měla ještě zahrádkářství Bělorusko měla hodinu klavíru. Někteří už byli doma a vlastně nevím co všechno dělali. Šli jsme domů neměl jsem sebou deštník jelikož nepředpokládal v jeden moment jsem viděl jak si Rusko sundávál kabát a pak co udělal mě šokovala přitáhl jsi mě trochu blíž a potom dal ho nad nás aby na nás nepršelo.
Chvíli jsem šel s vytřeštěnýma očima.
🇩🇪R-rusko jsi v pořádku?
🇷🇺*přikývnutí*
🇩🇪: Víš.Nechci tě urazit ale dřív se ke mně takovýhle nebyl.
🇷🇺 *tázavý pohled*
🇩🇪 Jako že tohle bys nikdy neudělal ještě bys mě zhodil do nějaké kaluží.
🇷🇺 ...........
🇩🇪 Dobře dělej že jsem nic neřekl.
Když jsme přišli domů trošku se musel jít převléknout do suchého oblečení. teď začal jsem dávat ještě předtím než vešel do koupelny. A všiml jsem si že má na levé ruce nový obvaz viděl jsem že On nosí už spoustu a jelikož když byl mladší tak měl těžké období ale ty obvazy byly tak zašedlé že kdyby si vzal nový tak by to bylo jako kdyby jste si vzali lucernu do tmy naopak do také zašlý ale daleko světlejší než ostatní.My jsme doma měli takové zašlé vázy hned mě napadlo že to zase dělá. Poté jsem vklouzl do jeho pokoje aby to nikdo nevěděl a začalo prohrabávat šuplíky to co jsem našel nebyla žiletka nebo jak se to řekne, ale byla to malá iněkční stříkačky mohlo mě napadnout že na něčem jede ale Heroin? ( Pro všechny co nevědí co je Heroin: Droga která se píchá přes injekční stříkačky)
Takže ne rány po žiletce ale po iněkční stříkačce...🇷🇺 Co to chceš.
🇩🇪Můžeš to nějak vysvětlit? ukázal jsem mu iněkční stříkačku.
🇷🇺To není moje .
🇩🇪Nejsem blbý Rusko kdyby nebyla tvoje tak jí nenajdu v tvém stole.
🇷🇺Dej mi tu stříkačku.
🇩🇪Jak dlouho heroin bereš ?
🇷🇺Řekl jsem dej mi tu stříkačku!
Přetahovali jsme se o tu stříkačku už jsem nakonec spadl na zem Rusko na mě obkročmo sedl a začal mě škrtit na to do pokoje přiletěla malá Gruzie okamžitě běžela nejspíš pro Sovětský svaz
ČTEŠ
Láska od mala.
FantasyMyslí si že ho zná, myslí si že ví jaký je, myslí si že je stejně prolhaný a zlý jako jeho otec. Soutldí ho za všechno co neudělal. Říkám hnusné věci které nikdy neřekl. Nikdy ho nebude považovat za člena své rodiny? On mu chce pomoct ale on ho jen...