z bláta do louže

88 5 2
                                    

Pohled Ruska:

🇷🇺Kde si byla? Říkala jsi že nevím po škole budeš čekat.

🇺🇸Promiň zakecala jsem se s ostatními a zapomněla jsem.

🇷🇺 Zapomněla

🇺🇸 Ale no tak na mě nebudeš zlobit.

🇷🇺Každý jednou zapomene že takže půjdeme?

XXX
🇺🇦 No konečně to proč vám dvě to tak strašně trvá.

🇺🇲 Ukrajina neboj my to všechno stihneme.

🇺🇦 Ale pozdě.

🇺🇲 Třeba nechci chodit včas.

🇺🇦 Milá zlatá dokud budeš pod touto střechou tak.....

🇷🇺 Ukrajino, ona se bude chodit kdy bude chtít.

🇺🇦 Jo..... jasně...

🇦🇷 Nerad vás ruším při vašem smysluplném rozhovoru ale je oběd.

Všichni jsme se přesunuli do jídelny seděli se k židlím a začali obědvat. Jedl jsem co nejrychleji a Amerika taky snažili jsme co nejrychleji dojíst náš oběd abychom ti dřív mohli jít na naše rande protože čím víc času venku ,,Dojela jsem" šeptla Amerika. Gentlemansky jsem vzal její a svůj talíř odnesl ho do dřezu a pochválil za dobře udělané jídlo Amerika také pochválila a odcházeli jsme.

S.svaz: Kampak, kampak nikomu jsem neřekl že dneska může jít ven.

🇷🇺Tati!?

🇺🇸Ale prosím!My budeme hodní slibujeme!

S svaz:Tak jděte a ale jen pod jinou podmínku. Německo vezmete s sebou.

🇩🇪+🇷🇺: CO!?

🇺🇲: ?!

🇩🇪Ne já stejně nechtěl ven já zůstal doma.

S.svaz: Jestli si nejsi schopný najít kamarády s kterými by se chodilo tak tak budeš chodit s nima.

🇩🇪Dej mi pár dní a najdu si.

🇷🇺 Já ho sebou nevezmu!

S.svaz:Ale vezmeš nebo nikam nejdeš!

🇺🇲 No tak to Rusko tak jen trochu pozměníme plánu nechci tady být celý den zavřená přece víš že zbožňuju procházky a alespoň se s ním mohu líp seznámit. Viď?

🇩🇪No... já...

🇷🇺 Fajn.

To je to nejhorší co se jenom může stát, beru to zpratka na rande s mojí holkou! Když jsme se oblékali pomohl jsem Americe do softshellky a řekl jí ať už čeká venku. Když odešla řekl jsem Německu: ,,Budeš se chovat jako kdyby jsi neexistoval je ti to jasný nedovolím ti zničit mi rande!"

🇩🇪Neexistují dobře.

Pohled Německa

Celou dobu jsem šel 2 metry za nima. Ale Amerika se každou chvíli na mě dívala. Měl jsem pocit jako bych byl sušenka kterou chce sníst. ,,A..... o kolik měsíců jste od sebe vy dva?" zeptala se.

🇷🇺 Šest.

🇺🇸Aha takže ti ještě není patnáct že? otočila se na mě.

🇩🇪Ne, až za 2 měsíce.

Pak následovalo trapné ticho.

🇷🇺 Hele,Ami tady jsme se potkali!

🇺🇸Ach ano spadla jsem a ty jsi mi pomohl a tu kolu jsme zachránit nestačili.Ukazala na skoro neviditelný flek na chodníku.

🇷🇺Ten flek tu furt je?

🇩🇪,, Hm." Hleděl jsem na les něco v něm mě hypnotyzovalo. Chtěl jsem se podívat do něj ale Amerika a ty podpatky co měla dnes na sobě.A kdybych se odpojil od nich tak by mě Rusko zabil.
🇺🇸 Německo jdeš s náma?
🇩🇪J-jo už jdu.
🇺🇸Jsi v pořádku?
🇩🇪 J-jo jen -
🇷🇺Ami.Proč se o něj staráš on to zvládne sám.
🇺🇸 ?....! Ty žárlivý mrzoute!
🇩🇪C-co?!
🇷🇺 Víš že nesnáším když mi tak říkáš.
🇺🇸 *škarleni*
🇷🇺Nech toho nebo ti začnu říkat broučku.
🇩🇪,,Asi budu zvracet...."Šeptl jsem.
Rusko se na mě podíval vražedným pohledem.

Já jsem
ještě neumřela.
547 slov.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 09, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Láska od mala.Kde žijí příběhy. Začni objevovat