příběh: alya

58 12 0
                                    

Alya:
Začalo to: „ s Marinette jsme se znaly už od školky. Staly se z nás nejlepší kamarádky. Bylo to s ní super dalo by se říct do jejích 14 let. Ve 14 letech se zamilovala, dlouho mi nechtěla říct do koho, tak jsem začala pátrat. Ano pátrala jsem takovým docela zvláštním způsobem. Sledovala jsem ji. Jednou jsem byla pozvána na její přespávačku. Byli jsme tam: Marinette a já. Ostatní buď nemohli nebo jim to rodiče nedovolili.  Tak jsem se jí zeptala do koho je zabouchlá. Nikdy totiž nikoho nemilovala. Ona mi řekla že mi to říct zrovna nechce. Potom navrhla:  budem hrát pravda nebo úkol. V tom jsem to měla jednoduchý začínala jsem já zeptala se jí samozřejmě pravda nebo úkol. Ona řekla pravda, ale nedomyslela to. Je jí pravda byla do koho je zabouchlá. Řekla mi: tak ti to řeknu. Jsem zamilovaná do...  




























Počkat
































Už to bude
































Luky. Řekla jsem jí: no to je super. 

O rok později:

Marinette bylo čerstvě 15 a rozhodli jsme se že to Lukovu konečně řekne. Šla za ním byla nervózní ale já ji podporovala. Potom už jsem slyšela jenom pláč.“ Nino a Adrien se najednou zeptali „ a co bylo potom“ v tom už jsem to nevydržela a začala brečet„ uuuzžzž j--sseeemm jjjí niiikdy neviiděěla😭😭😭“ kluci mě začali utěšovat a já Ninovi zamokřila celé tričko.

Ahoj všechny vás zdravím. Zde je kapitola. Doufám že se vám líbí. Přeji všem krásný víkend.

Vaše Lady_Mari_Bug🐞🐈

Zlomené srdce bolí, přátelé💔Kde žijí příběhy. Začni objevovat