•25• End

14.4K 899 1.1K
                                    

'すべての終わりに始まりがあります'

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'すべての終わりに始まりがあります'

_________

"Kes şunu Jeon."

Taehyung huysuz ve uykulu bir şekilde mırıldanırken onun aksine Jungkook oldukça huzurlu ve dinç hissediyordu. Yaklaşık bir haftalık tatillerinin son günüydü. İkisi de geldikleri bu şehirin en ücra köşelerine kadar gezmiş ve bir sürü güzel anılar biriktirmişlerdi. Şimdi ise tatilin son gününde olduklarını bildikleri için ikisi de Eyfel kulesine bakan manzaralı lüks otelin en üst katındaki yatakta uyuklayarak pinekliyordu.

Daha doğrusu uyuklayarak pinekleyen tek kişi şehir gezisinden dolayı yorgun olan Taehyung'tu. Taehyung'un aksine Jungkook'un keyfi oldukça yerindeydi. Uyuklayan Taehyung'un boynuna küçük kelebek öpücüklerini bırakıyor, sevgilisinin efsunkar yüzünü izliyor ve sonra tekrardan Taehyung'u yumuşak öpücüklere boğuyordu. Taehyung huysuz bir şekilde Jungkook'un dokunuşlarından kurtulup rahat bir uyku için kıpırdasada belindeki kaslı kollar buna izin vermiyordu.

"Çok güzelsin Taehyung."

Jungkook gözlerini, kaşları çatık bir şekilde çıplak göğüsüne sarılmış olan Taehyung'un yüzünden ayırmazken sakin bir sesle mırıldandı. Üzerlerinde ki ince beyaz örtü Taehyung'un belindeydi. Pürüzsüz esmer teni Jungkook'un gözlerini kamaştırıyordu. Sevgilisinin teninden yayılan kokusu tüm etrafını sarmıştı. Yumuşak saçları anlına dökülmüş birlikte oldukları gecenin izlerini taşıyan vücudu Jungkook tarafından sürükleyici bir dizi gibi aralıksız izleniyordu.

"Niye bu kadar güzelsin ki?.." Jungkook sitemli çıkan sesini engelleyemedi. Tatilin birçok iyi yanı olsa da kötü diğer yanı şüphesiz Taehyung'un güzelliğiydi. Gittikleri kafede hemen hemen tüm gözleri üzerine çekiyordu. Giyimiyle, hal ve hareketleriyle ve büyüleyici güzelliğiyle çevresinde bir bakanın dönüp tekrar bakmasını sağlıyordu. Taehyung'un güzelliğinin şakası yoktu ve Jungkook bunu çok iyi biliyordu.

Tüm bu güzelliği yetmezmiş gibi bir de karamel rengine boyattığı saçları vardı. Jungkook koluna dökülmüş olan yumuşak saçlara bakarak iç çekti. Taehyung gün geçtikçe tehlikeli oluyordu ve yaşlanması gereken yerde gençleşiyordu.

"Taehyung, yanağını ısırabilir miyim?.."

Taehyung sonunda Jungkook'un istediğini yapmış ve dudaklarını büzerek gözlerini açmıştı. Dün oldukça yorulduğu için bugün akşama kadar uyumayı planlıyordu fakat Jungkook'un yaramaz dokunuşları ve boğuk sesi ile kendi kendiyle olan konuşmaları yüzünden uyumayacağını anladı. Gözleri ilk önce Jungkook'un arkasında kalan büyük pencereye değdi, hava kararmak üzereydi. Sonra baş parmağı ile yanağını usulca okşayan Jungkook'a baktı. Büyük gözlerini pür dikkat açmış ısırmak için beklediği yanağı izliyordu. Taehyung, Jungkook'un bu halini şirin buldu. Dudakları güzel bir gülümseme ile kaplanırken sert göğüse sarmış olduğu ellerini Jungkook'un siyah saçlarına çıkardı ve usulca okşamaya başladı.

xest 'vk• [TAMAMLANDI LAN]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin