Keyifli okumalar dilerim (っ˘з(˘⌣˘ )
_______
Taehyung endişeli ve bir o kadarda stresli bir şekilde bir oraya bir buraya yetişmeye çalışıyordu. Emrivakilerden oldu olası hiç haz etmemişti. Son anda karar verilen toplantının konusu ise hisseleri tavan yaptıracak bir ortaklık teklifiydi. Gerekli olan tüm işlemleri halletmesi için ise sadece on dakikası vardı.
Sıkıntılı bir nefes verip ellerini dağılmış saçlarının arasına attı. Şirkette bulunan arkadaşlarına bir bir iş yağdırıyor bir yandan da Jungkook'un bizzat okuyacağı dosyayı hazır etmeye çalışıyordu. Elindeki kağıtları alıp alt katta bulunan arkadaşına gideceği vakit odasının önünde patronu ile çarpıştı. Kendisine nazaran oldukça rahat görünen Bay Jeon, Taehyung'u belinden tutmuş ve ilerletip arkalarından kapıyı kapatmıştı.
"Taehyung bu kadar telaşlanmana gerek yok. Teklifleri dinledikten sonra değerlendirmeye alacağım. Bu yüzden sadece temel dosyayı hazırlasan yeter." Taehyung kafası ile hızlıca onaylamış ve hemen işe koyulmak için bilgisayarına atılmıştı. En azından atılmayı planlamıştı...
Taehyung'un ince belini yakalayan Jungkook, özlediği kokuyu solumak için sıkıca Taehyung'a sarıldı. Burnunu ensesinde dinlendirirken gözleri huzurla kapanmıştı. Taehyung ise ani temastan dolayı ne yapacağını şaşırmış ve en sonunda sırtında hissettiği geniş göğüse doğru yaslanmıştı. Birilerinin onları bu şekilde basma olasılığının yüksekliği yüzünden oldukça endişeliydi. Jungkook ise onun aksine bunu zerre umursamıyor, dudaklarının yakın olduğu Taehyung'un ensesine yatıştırıcı öpücüklerinden konduruyordu.
"Jungkook, biri görecek..." Taehyung'un tetikte bekleyen vücuduna daha sıkı sarılmış ve burnunu çocuğun boynunda turlamaya başlamıştı. Taehyung dokunuşların narinliğine kapılmamaya çalışıyor ve kısıtlı olan sürenin geçtiğinin bilincinde bir şekilde homurdanıyordu.
"Şimdi işlerini halletmen için seni bırakacağım fakat toplantıdan sonra serbest kalacağını düşünüyorsan yanılıyorsun güzel sekreterim." Çocuğu kendine doğru çevirmiş ve kırmızı yanaklarına sert iki öpücük bırakmıştı. Kolları arasındaki güzelliği serbest bırakıp odadan çıkarken Taehyung kendini toparlamaya çalışıyordu. Bir an önce bilgisayarın başına geçip işlerini halletmeye koyuldu.
Jungkook ise odasındaki cam sayesinde Taehyung'un telaşlı bir şekilde sergilediği hareketleri inceliyordu. Bu akşam ona güzel bir sürpriz yapmayı planlamıştı. Ona kendi elleri ile yemek yapacak ve romantik bir akşam yemeği geçirmelerini sağlamaya çalışacaktı. Taehyung'un ona güzel gülümsemesini sunmasını amaçlıyordu. Kaç dakikadır izliyordu bilmiyordu fakat içeri kapıyı çalmadan giren MinJae ile hemen gözlerini yan odadan aldı. Kaşlarını çatıp önündeki bedene döndü.
"Geldiler." Onu küçük bir kafa sallaması ile onaylamış ve dosyaları bitirip odaya giren Taehyung'la birlikte toplantı odasına gitmişlerdi. Taehyung gergin bir şekilde odaya adımladı. Jeon önde o arkada içeride ayaklanan beş adama ilerlemişlerdi. Jungkook hepsi ile el sıkıştıktan sonra masanın başına oturdu. Taehyung'ta saygı ile eğilip selamlamış ve az önce bitirmiş olduğu dosyaları masada bulunanlara dağıtmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
xest 'vk• [TAMAMLANDI LAN]
FanficJeonjk: Taehyung odama dosyaları getir. KimTae: Peki efendim. teARMY - [+18/Smut] Edit by: blueshss