•15•

25.7K 2K 1.5K
                                    

_________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

_________

Jungkook önünde kaşları çatık bir şekilde bilgisayarla cebelleşen Taehyung'u izliyordu. Şirketin daha fazla faaliyet göstermesi ve reklamının olması için Taehyung'a uygulama yaptıracağı bir yazılımcı bulmasını söylemişti. Önünde kemikli parmaklarını klavye üzerinde gezdirirken küçük küçük dudağını ısırıyor, saçlarının arasından gözüken kaşlarını çatıyordu. Son zamanlarda Taehyung'a olan davranışlarını kendi içinde sorguluyordu.

Sekreterinden fena etkileniyordu.

Bunu biliyordu fakat ona dokunduğu zaman Taehyung'un ne hissettiğini bilmiyordu. Dokunuşlarını seviyor muydu? Ya da patronunun ona dokunuyor olması onu rahatsız mı ediyordu? Şu zamana kadar ona cinsel anlamda dokunduğu her anda Taehyung'un rahatsız olduğunu görmemişti. Ama karşılık verdiği de pek söylenemezdi. Sürekli ona dokunduğunda inlemesi onunda etkilendiğini gösteriyordu fakat yine de Jungkook'un içinde küçük küçük kuşkular vardı. Özellikle yaşadıkları son yakınlaşmada ona karşılık vermiyor oluşu, kendi hareketlerini sorgulamasına sebep vermişti.

Taehyung'un yüzüne bakarak düşüncelere dalan Jungkook, göz göze geldiği sekreteri ile hemen bakışlarını önündeki evraklara indirdi. Son yaşadıkları olaydan sonra Taehyung'un onunla konuşmayacağını bile düşünmüştü fakat beklediği gibi olmamış, Taehyung sanki patronu ile lavaboda ön sevişme yaşamamış gibi eski performansı ile işlerine devam etmişti.

Bu Jungkook'un işine gelirdi. Taehyung'un ondan kaçmasını istemiyordu. Fakat bundan sonra davranışlarına daha çok dikkat edecekti. O gün öyle etkilenmiş olmasına kendisi de çok şaşırıyordu. Birden azmış, düzgün düşünememiş ve olan olmuştu. Çaycı Ajummayı ise sırf Taehyung kavulmasını istemediği için işten çıkarmamıştı. Kadın onları basmak için zaman kollar gibiydi.

Jungkook aklını toparlaması gerektiğinin bilincine varıp, acı kahvesinden büyük bir yudum aldı. Bugün mesaiye kalacaktı. Eve gidesi yoktu, son zamanlarda evde boğuluyormuş gibi hissediyordu. Önünde imzalanması gereken evrakları bir bir okumuş ve hepsini imzalamıştı. Diğer kağıda geçeceği vakit kapı çalınmış ve içeri insan kaynaklarında çalışan bir kız girmişti. Jungkook'un önünde eğildikten sonra ince sesini sessiz odada duyurdu.

"Bay Jeon istediğiniz dosyaları getirdim." Önüne mavi kalın dosyaları bırakmış ve saygı ile eğilip odadan çıkmıştı. Taehyung'un bakışlarını üzerinde hissediyordu. Büyük ihtimalle bu kadar dosyayı tek başına nasıl halledeceğini düşünüyordu. Açıkçası Jungkook'ta sırf aklının dağılması için evrak işleri ile ilgileniyordu. Sürkeli olarak Taehyung'u düşünmesi sağlıklı değildi. Ne zaman gözünü kapatsa Taehyung'un ince belinin ellerinin altında bıraktığı hissiyatı hatırlıyor, güzel kokusunu tekrar solumak istiyordu. Sadece kendi ismi ile inlesin ve inlerken ki surat ifadesini bir kendisi görsün istiyordu. Fakat Taehyung'un ne düşündüğünü bilmeden bir şey yapmayacağına karşı kendini şartlandırdı.

xest 'vk• [TAMAMLANDI LAN]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin