2 | HAUL

53 10 1
                                    


Villadan işimi bitirip çalışanlarla birlikte çıktıktan sonra namjoon'u aramıştım.

"Bu siktiğimin villasında kim yaşıyor hiç araştırdın mı namjoon?

"Hayır neden ki?

"Ağghh nasıl böyle salakça birşey yaparsın Tanrı Aşkına joon?

"Jungkook sakin olur musun lütfen bu zamana kadar girdiğin evlerin hepsini araştırdım ve çoğu ünlü şirketlerin villasıydı ve baba parasıyla yaşayan piçlerin eviydi. Buda büyük bir şirket sahibinin villasıdır büyük ihtimal.

"İhtimallere göz yummamamız gerekiyor joon seninle kaç senedir çalışıyoruz bilmem farkında mısın?

"Soktuğumun işini sende yıllardır yapıyorsun jungkook! Bilmem farkında mısın? Eğer şüphe duyduğun birşey varsa bu soygun işini uzat!

"Bilmiyorum amınakoyim bu evde herşey garip önlem almamız gerekiyor ayrıca yeterince vakit kaybettik zaten bu gece o villaya
giriş yapıyorum.

"Ne gibi önlem?

"Ne olur ne olmaz yanımda silah ve elektro şok cihazı alıcam.

"İstersen bende gelebilirim jungkook.

"Hayır gerek yok joon seninle irtibatta kalsak yeterli ayrıca içeride bir sorun olursa bunu bana bildirmeni istiyorum gerisini halledebilirim.

"Peki bundan kazancımız ne olacak?

"Bilmiyorum.

"Nasıl yani?

"Bilmiyorum işte soktuğumun evinde hiç birşey yoktu tek birşey hariç?

"Neymiş o?

Olanları namjoon'a anlattıktan sonra onunda benim gibi kafasında bazı soru işaretleri oluşmuştu koskoca evde tek başına yaşıyan tahminlerime göre 27 yaşlarında olan bir adam yaşıyordu. Sabahları işine gidip akşam on bir civarı evine geliyordu. Gözlemlerim bu adamın bir iş adamı olduğunun kanıtını veriyordu zaten o yüzden bu yandan namjoona hak veriyordum. Ama işimizi yinede sağlam kazıya bağlamak en doğrusuydu.

"Öncelikle adamın uyumasını bekleyip gece yarısı villaya giricem o sırada iletişimde olmamız için airpods açıkta olacak ve bu şekilde konuşabileceğiz.Villaya girdiğimde evin birkaç köşesine kamera yerleştiricem bu sayede evin
içindeki herşeyi görmüş olacaksın.
tek yapman gereken bilgisayarına gelen kodu kabul etmek ve içerde olup biteni görmek.

"Haklısın dostum kamera yerleştirme işi bana da çok mantıklı geliyor

"Kesinlikle öyle joon ve ben yavaş adımlarla üst kata çıkıp kapının önüne geldiğimde cebimdeki maymuncuğu çıkarıp kapıyı tek bir hamlede açmak kalıyor ve sonrası tüm mücevherleri alıp villadan elimi kolumu sallayıp çıkmak.

Saat : 02.45

Sağlıklı bir insanın yatağa yattıktan sonra uykuya dalma süresi yaklaşık 10-15 dakikaydı ve geçen süre zarfı boyunca hiçbir ışık yanmamıştı buda uyuduğu anlamına geliyordu.
Eldivenlerimi ve maskemi takıp namjoon'la iletişime geçmek için airpodsu takıp telefonumdan namjoonu aramıştım.

"Herşey yolunda şu anda birazdan villaya giriyorum.

"Bende villada ki ve sokaktaki tüm kameraların erişimini engelledim tüm kameralar işlevsiz dostum.

"Harikasın joon hadi şu işi halledelim.

Jungkook her şeyi kusursuz bir şekilde yaptığını düşünmüştü fakat bir mafyanın evine girdiğini aklının ucundan bile geçirmemişti. Bazen nefsimiz gözümüzü öyle bir kör ederdi ki yapacağımız her şeyin hayatımızın sonuna kadar süreceğine inanırdık.

Thief // TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin