JungkookSabahın ilk ışıklarında lüks bir otelde gözlerimi açmıştım ve kendime gelmeye çalışıyordum.
Bugün oldukça fazla işim vardı.
İlk önceliğim arabanın plakasını değiştirip sahte bir plaka yerleştirmek olacaktı. Bu benim her hafta
yaptığım bir rutin olmuştu arada birde arabanın rengini değiştirmek durumunda kalıyordum.Her neyse böyle şeyleri kafaya takmaya gerek yok. Karnımın gururtusuyla odama kahvaltı sipariş etmiştim. 10 dakika sürmeden kahvaltım gelmişti ve güzelce karnımı doyurduktan sonra hazırlanıp dışarı çıkmıştım. Hava biraz esiyordu ve hemen arabama binip plakayı değiştirmeye gittim.
"İstediğiniz plakayı burdan seçebilirsiniz Bay Jeon.
"Hmm o zaman 07처2427 olsun.
"Hemen hazırlıyoruz efendim.
Ne diye plaka sorarsın ki ver işte bir tanesini sanki üzerime zihnetli olacaktı soktuğumun plakası...
Plakayı değiştirdikten sonra namjoon'u arayıp nerde olduğunu öğrenmem gerekiyordu.
NAMJOON ARANIYOR...
"Günaydın dostum.
"G-günaydın dostum...
"Saat neredeyse 12.00 oldu hala uyanmadın mı?
"Ahhhghh dünden kalmayım.
Kıkırdamıştım...
"Belli.
"Neredesin?
"Plakayı değiştirdim. Merkeze doğru sürüyorum şu anda sen?
"Bende hoteldeyim beni alabilir misin?
"Özel şoförün mü var sikik!
"Evet var ahahahahah...
"İbne konum at geliyorum.
"Gel bebeğim bekliyorum...
Namjoon konumu attıktan sonra onu hotelin önünden almıştım.
"Tanrının cezası seni birde ayağına çağırıyorsun beni.
"Aghh abartma jeon olur arada böyle şeyler ama değil mi?
"Obortmo joon olor orodo boylo soylor omo dogol mo.
"Ahahah komik oluyorsun dostum..
Bu arada ben kahvaltı da yapmadım birşeyler alırsın değil mi bana?"Ahh namjoon sana birşey demek istemiyorum.
"Hihiiğ...
Geldiğimiz bir büfe de bu salak arkadaşımın karnını doyurmakla meşguldüm.
"Teşekkür ederim dostum.
"Birşey değil joon.
"Eee var mı yeni iş?
"Şu anda yok en son ki yaptığımız soygunda kalan bir miktar para duruyor.
"Peki kolye?
"Onu hala satmadım ve satmayı şu anda düşünmüyorum.
"Neden?
"Piyasanın biraz daha yükselmesini bekleyeceğim.
"Ohh mantıklı dostum.
"Ben bu gece büyük ihtimal barda sızarım joon haberin olsun fena içesim var deyip kıkırdamıştım.
"Ohh yanına da bir hatun.
"Hatun?
"Ahh pardon bir gay dostum.
"Kesinlikle joon.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Thief // Taekook
FanfictionJungkook küçüklüğünden beri hırsızlık yapmaya meyilli biridir. Fakat yaptığı son hırsızlık olayında bir mafyanın evine girdiği aklının ucundan bile geçmez...