Duşumu aldıktan sonra biraz yatağa uzanmıştım ve düşünceler beni tekrardan boğmaya başlamıştı...
Annem ve babam yıllar sonra neden bir araya gelecekti acaba? ne olup bitmişti ki yıllar sonra, başlarına saksı mı düşmüştü. Ahh jeon nasıl bir ailen vardı böyle hayatımın romanını yazsaydım yönetmenler hayatımın filmini çekmek için kapımda köle olurdu resmen. Her neyse birazcık daha uzanıp akşama doğruyu bara geçerim cidden kafa dağıtmam gerek.Taehyung:
Yeontan ne olursun havlaması kes oğlum neyin var senin böyle?
"Havv havv havvv havv...
"Çıkmam gerek oğlum şu anda
seninle ilgilenemeyeceğim."Havv havvv havvv havv..
Bu adamı biraz tanımam ve araştırmam lazımdı kimdi bu Jeon Jungkook ve adamı? o yüzden doğruca gazeteci Park Jimini arayıp acilen onunla konuşmam gerektiğini söyledim. O da kabul etti şu anda onunla buluşmaya gidiyordum.
Park jimin aranıyor...
"Alo bay kim.
"Geldim neredesin?
"Geldim efendim, arabayı park ediyorum.
Saat 18.20
"Uzun zaman oldu bay kim.
"Sanırım öyle.
"Nasılsınız, bir sorun yoktur umarım.
"Teşekkür ederim jimin ama iyi değilim ve büyük bir sıkıntımız var
ve senden bilgi almam gerekiyor."Elbette bay kim elimden geleni yaparım.
"Jeon jungkook ve Kim namjoon
hakkında ne biliyorsun?Park jimin dona kalmıştı...
"Sorun sanırım cidden büyük.
"O şerefsiz gece evime girip annemden bana yadigâr kalan kolyesini çalmış. O adam hakkında ne biliyorsun?
"Bay kim polise gitmediniz değil mi?
"Hayır bu benim meselem polisin ihtiyacına gereğim yok.
"Anlıyorum bay kim ama ne yazık ki bu iki adam hakkında pek bir bilgi yok.
"Nasıl yok?
"Size şöyle söyleyebilirim bu adamlar özellik Jeon Jungkook tarihin en büyük soyguncusu biz ona aramızda
Hırsız üstadı deriz. Bu adam eşittir hırsızlık. En son yaptığı soygunda çok ince düşünülmüş bir soygundu. Mesela o müzedeki elmasları çalmak bu kadar zor iken o profesyonelliğini kullanarak o elmasları çalmayı başardı."Bana adamı mı övüyorsun jimin?
"Hayır bay kim demek istediğim korenin en işlek müzesinde hırsızlık yapan bu adamı kore polisi bulamadı. Elimizde bu adamın resimleri var kamera görüntülüleride var ama bir türlü bulunamıyor sanki kendisi Kore'nin görünmez yüzü.
"Anladım peki o elmasları nasıl çalmayı başarmış?
"Buda tartışılan bir konu herkesin
bir teorisi var ama polisler bilinemeyen bir teknoloji ile bunun yapıldığını söylüyor anlamadım."Bilinmeyen teknolojide nedir?
"Bilemiyorum bay kim. Polis bize bu konu hakkında pek bilgi verme taraftarı değil maelesef.
"Anladım, peki ailesi var mı?
"Evet var. Bu adamı araştırdığımızda annesi ile babasını önce bulmaya başladık. Annesi kuzey korede yaşıyordu, biliyorsun kuzey kore ile aramızda sıkıntı olduğu için annesine ulaşamadık babası ise oğlu ile görüşmediğini söyledi. Polisler başta inanmadı o yüzden babası takibe alındı ama adam cidden oğlu ile görüşmüyormuş ne bir arama vardı cep telefonunda ne gelen ne giden.
"Hmm... İyi tamam da polis bu adamı nasıl bulamıyor jimin?
"Çünkü işini iyi yapıyor kim, tıpkı senin gibi ;)
"Ben o işleri bıraktım...
"Anladım bay kim genede polise gitmek daha mantıklı.
"Sana dedim jimin bu benim meselem!
"Tamam kim bağırma.
"Bu adamın resimleri varmı sende hiç?
"Bir dakika dosyama bakayım olması lazım.
Jimin önümüze koca bir dosya koymuştu ve onu incelemeye başlamıştı...
"İşte burada!
"Bunlar kameranın yakaladığı resimleri ilk resimde her ikiside var
"Soldaki adam Kim Namjoon mu?
"Evet bay kim?
"Bu resimleri bana e-posta yolu ile atabilir misin?
"Elbette.
"Buraya kadar geldiğin için teşekkür ederim jimin sanırım bu işi tek başıma halletmeliyim.
"Bay kim işinize karışmak gibi olmasın ama bu adamı cidden bulabilecek misiniz?
"Benim adım Kim Taehyung ise bu adamı bulacağım jimin.
"O halde ben kalkıyorum bay kim iyi günler.
"İyi günler jimin, bu adamla alakalı birşeyler duyup görürsen mutlaka haber ver.
"Elbette efendim.
Jimin yanımdan ayrıldıktan sonra
biraz kafa dağıtmak için pek işlek olmayan bir bara gidecektim, işlek barlar gerçekten canımı sıkıyordu çok fazla salak insan vardı...Bir sonraki bölüm acayip heyecanlı olacak yazmak için sabırsızlanıyorum gerçekten... Oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın sizi seviyorum ~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Thief // Taekook
FanficJungkook küçüklüğünden beri hırsızlık yapmaya meyilli biridir. Fakat yaptığı son hırsızlık olayında bir mafyanın evine girdiği aklının ucundan bile geçmez...