Saat: 23.18
Mekan:Namjoonun çöplüğüJungkook eve geldiklerinde kendisini koltuğa nasıl attığını bilmiyordu.
Hafif sarhoş aklı bir yana yüzündeki morluklar canını acıtıyordu..."Evet dinliyoruz jungkook?
"Neyi?
"Taehyung ile ne konuştun ve planın ne?
"Ona hırsızın ben olmadığı söyledim...
"Oda inandı mı?
"E-evet
Jimin hemen araya girerek
"Bu imkansız jungkook emin misin yoksa sarhoşluğundan kafayı mı yedin?
"Hayır ciddiyim numaramı verdim ona yarın evine gideceğim. Planım da bu.
"Bu ne sikik bir plan böyle?
Sen sarhoşsun ne dediğini bilmiyorsun!"Bak jungkook, bugün yanıma taehyung geldi. Senin Jeon Jungkook olduğunu bilmesini bir kenara attım evine girdiğini biliyor. Kim taehyungtan bahsediyoruz ben anlamış değilim cidden benim bildiğim kim seni oracıkta emin ol öldürürdü.
Namjoon lafa atlayarak...
"Peki neden öldürmedi?
"Bilmiyorum...
"Jungkook adam seni tanıyor amk tanıyor.
"Evet tanıyor ama ben onu ikna ettim.
Jimin sinirden kahkaha atmıştı...
"Jungkook sarhoşken sana laf anlatmak sağır birine anlatmaktan daha zor. Şu yüzünü temizleyelim
ve bacağına ne oldu senin kanıyor?"Taehyung bıçak sapladı...
Jungkook sarhoş aklıyla bir plan kurduğunu söylemişti ama plan mı onu kurmuştu o mu planı kurmuştu anlamış değildi herşey ertesi gün belli olacaktı...
Ertesi gün
Saat:08.30
Mekan: Taehyung'un villasıTaehyung dün gece eve gelir gelmez jine mesaj atıp yarın sabah acilen gelmesini söylemişti. Jin sabah mesajı görür görmez taehyung evine doğru yola koyulmuştu.
"Acil olan nedir taehyung?
"Onu buldum.
"Ciddi misin şu anda nerede?
"İşte onuda sen bulacaksın,
o yüzden seni çağırdım. Bu numara jungkook'un numarası onun nerede olduğunu tespit et."Anlaşıldı. Peki onun numarasını nasıl buldun dostum.
"Dün gece kafa dağıtmak için bara gitmiştim tamam mı, inanmayacaksın ama o şerefsiz de oradaydı her neyse bir adam sahneye çıktı tamam mı şarkı falan söylüyor benimde ilgimi çekti bakmak istedim.
"Ne bir saniye jungkook ilgini mi çekti?
"Bir nevi evet her neyse konumuza dönelim. Ben onun olduğuna pek emin olamadım resmini çekip jimine attım, dün zaten onunla birlikteydim biraz daha bilgi almak için.
"E aldın mı peki?
"Yani kısmen. Sonrasında resmi attım işte bana dönüş sağlamadı bende emin olmak için yanına gidip ağzından laf almaya çalıştım. Zaten beni görünce nutku tutuldu oradan anlamıştım. Ama tahminlerim beni yanıltmıyorsa kanıtımın olmadığı düşünüyor ve bana komplo kurmaya çalışıyor zavallı... Sonra bir adam geldi derken falan adam ağzından sen jeon jungkooksun dedi. Tak bende bıçağı çıkarmaz mıyım salladım bıçağı buna, bu baktım kaçıyor bende peşinden koşmaya devam ederken bıçağı bunun bacağına soktum o esnada üzerine çuvallandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Thief // Taekook
FanfictionJungkook küçüklüğünden beri hırsızlık yapmaya meyilli biridir. Fakat yaptığı son hırsızlık olayında bir mafyanın evine girdiği aklının ucundan bile geçmez...