Én üzenetem: Szia szépségem nincs kedvetek találkozni velem és a fiúkkal?
-Elkülted Louis mond, hogy elküldted, mert már nem tudom lefogni- kiáltott Liam.
-Bazdmeg Liam azt hittem az én pártomat fogod, mivel neked is tetszik valaki tudod, hogy mit érzek most- vergődtem a kezei között.
-Igen ember sikerült elküldeni- nevet fel Louis.
Megnéztem a telefonomat és igen ott virított az üzenet. Nem keresett engem szombat óta. Mióta a kávézóból elmentek nem hallottam felőle semmit. Nem akartam az a tapadós ember lenni, ezért én se írtam neki semmit. Mostanáig, vagyis ezt az üzenetet se én írtam, de mindegy.
-Bazdmeg Lou miért kellet?- kiáltottam rá.
-Azért ember mivel itt siránkozol már napok óta, hogy miért nem ír neked és nem tűrtem tovább- mondta.
-És én se láttam már Bekát és ez egy jó indok, hogy tudjunk találkozni- fejezte be Liam.
-Úgy se fo...-mondanám, de ekkor csippant a telefonom, hogy üzenetem érkezett.
Azonnal megnéztem a telefonomat és igen ő üzent. Nem hiszem el válaszolt!
Szépségem üzenete: Szia igen volna kedvünk! El se hinnéd milyen húzós napjaink voltak. Örülök, hogy felajánlottad, hogy lógjunk együtt veled és a srácokkal! El is jön?
-Ő irt mi?- kacag Lou mire bólintok mosolyogva –Mondtam, hogy írni fog- mondta.
-Azt írta húzós hetük volt- olvasom fel.
-Na tessék itt is van- bök a telefonom felé –Itt az indok miért nem írt neked- csapja össze kezeit.
-Van ötletek hova menjünk?- kérdezem.
-Vidámpark!- ordít ki a konyhából Niall.
-Zseni vagy- ordítok vissza neki.
-Tudom!- kiált vissza.
-El azt kérdezik, hogy te is jösz-e- nézek a kanapé felé.
-Mi komolyan? Persze hogy jövök- kiált fel boldogan és rohan Lou szobájába készülődni.
Én üzenetem: A vidámparkhoz mit szóltok egy óra múlva? El is jön!
Szépségem üzenete: Szuper! A vidámpark előtt tali.
-Na menjünk készülődni emberek!- kiáltok vissza a srácoknak és belépek a szobámba.
Miután elkészültem a bejárati ajtó elé mentem. Ahol már ott volt már El. Egész gyorsan elkészült.
-Tudod, hogy hova fogtok menni Ginnyvel holnapután?- kérdezi tőlem.
-Igen fogaltam asztalt a The Prince étterembe. Elvileg nagyon jó étterem- mondom elvörösödve. Gondolom Louis említette neki, hogy randizni fogunk.
-Komolyan?- döbben le –Ne aggódj ezer százalék, hogy tetszeni fog neki- paskolja meg a vállam.
-Gyerünk srácok be a kocsiba!- kiáltja Liam –Harry te vezetsz- dobja oda nekem a slusszkulcsot.
Mikor a vidámparkhoz értünk leparkoltunk és elindultunka bejárata elé. A szépségem és Beka már a kapu előtt várakoztak. El mikor meglátta őket egyből a nyakukba ugrott. Miután elengedték egymást a lányok köszöntek nekünk, de én nem hagytam ennyibe ezért mikor a többiek elindultak a pénztár felé én elkaptam Ginny derekát és megöleltem őt.
YOU ARE READING
A Moment
Teen Fiction-Miért csináltad!- kiáltja a szakadó esőben. -Azért mert nem bírom nézni!- mondom neki hangosan. -Mit?- kérdezte hitelenkedve. -Azt szépségem, hogy a báloktól kezdve és a bulikon amin néha részt veszünk minden fiú és férfi utánad...