-Nagyon jól éreztem ma magam- mondja a szépségem mikor kikisért a kocsimhoz.
-Örülök neki én is jól éreztem ma magam- mosolygot rá és kinyitom a kocsit.
-Szép estét Harry- néz rám majd a szájába harap. Hú ezt nagyon nem kellet volna. Most csak a száját tudom nézni cselekedete miatt.
-Neked is szép estét- erőltettem meg magam, hogy a szemébe nézzek és ne a száját nézzem miközben elbúcsúzkodunk.
Vajon megcsókolhatom istmét? Vagy csak üljek be a kosiba? Inkább megembereltem magamat és az első mellet döntöttem. Elkezdtem lassan közeledni az ajkaihoz, hogy figyeljem, ha elhúzódik, vagy ha elfordítja a fejét, akkor csak az arcára adjak puszit. De nem. Sőt mi több ő is közeledett felém! Ez a csók rövidebb volt, mint az előző az első csókunk. Szinte csak egy hosszabb szájra puszinak lehet titulálni.
-Óvatosan vezess hazafelé- mondja mikor elhúzódunk egymástól.
-Vigyázok. Írok neked ha hazaértem- mosolyogtam rá és bepattantam a volán mögé. Intettem neki, majd hazafelé vettem az irányt. Az egész út alatt végig csak mosolyogtam.
-Hazaértem- kiáltottam a többieknek és levágódtam a nappali kanapéjára.
Lábdobogásra kaptam fel a fejem. Egy pillanat alatt mindenki lent volt El vezetésével.
-Milyen volt- kérdezi Lou és Liam.
-Mit ettetek?- kérdezi Niall.
-Mit csináltatok még, mert az tuti, hogy egy vacsi se tart eddig- mondja Zayn
-Megcsókoltad?- kérdezi lelkesen El.
-Csigavér! Ne egyszerre- nevetek zavartan, míg ők is helyet foglalnak a nappaliban.
-Elképesztő volt- nézek Liamre majd Louisra.
- Ribeye steak-et- nézek furán Niallre, mire csak bólint. Ezek szerint jóváhagyta.
-Mikor hazavittem behívott magához filmet nézni- nézek Zaynre, mire ő idióta vigyort ölt. Hülye!
-És igen El megcsókoltam őt, amit viszonzott is mind a kétszer- vörösödtem el miközben akkora mosoly ül ki az arcomra, mint a bécsi kapu.
A srácok felordítottak majd a nyakamba ugrottak. El is csatlakozott, de ő inkább sikítva, mint ordítva.
-El se hiszem- sikítja El.
-Holnap muszáj áthívnunk őket- gondolkodik el, miközben lemászik a fiúkról. A többiek is követik a példáját.
-Rendben benne vagyok. Viszont olyan kettő fele tegyétek ezt a programot, mivel lehet Beka még aludni fog tizenegy óra felé- mondom a többieknek, majd előveszem a telefonomat és írok egy üzenetet a szépségemnek.
Én üzenetem: Szia hazaértem. Nincs holnap kedvetek olyan kétóra felé átjönni Bekával medencézni?
-Honnan tudod Beka mikor kel fel?- esett kétségbe Liam és felpattan a helyéről –Mi történt, míg náluk voltál? Csak nem tetszik?- sápadt el teljesen.
-Liam te észnél vagy? Most jöttem haza a tökéletes randinkról a szépségemmel! Ne légy már zakkant! Dehogy tetszik Beka- nézek rá hitelenkedve –Ginny mesélte, hogy haza kellet mennie és kábé egy óra múlva ér haza a szépségem szerint- nézek az órámra, ami már tíz órát mutat.
-Ó értem- könnyebült meg Liam és visszahuppan a helyére. Ekkor csippant egyet a telefonom.
Szépségem üzenete: Örülök, hogy írtál. Persze, hogy van kedvünk! Beka addigra tuti felébred.
-Látod?- mutattam a telefonomat Liam felé mire El kikapja a kezemből.
-Szóval medencézni fogunk- nevet el és visszadobja a telefonomat.
-Igen úgyis olyan meleg van mostanában- nézek rá.
Én üzenetem: Elmenjünk értetek holnap?
Szépségem üzenete: Nem baj?
-Na jó holnapra tegye mindenki tartalékra magát- néz körül Lou –Be is kell még vásárolni- jutott eszébe.
Én üzenetem: Nem mivel el kell mennünk bevásárolni is
Szépségem üzenete: Rendben akkor szívesen elfogadjuk. Egyépkent úgy mellékesen, lehet nem találtunk volna oda. Ne segítsünk a vásárlással? Azt írtad jöttök. Ki jön még?
A lehet nem találunk oda résznél jót mosolyogtam.
-Rendben akkor holnap és és Liam megyünk bevásárolni- mondom miközben folyamatosan gépelek.
Én üzenetem: Liammal és igen örülnénk, ha velünk jönnétek
Szépségem üzenete: Komolyan? Na ne Beka odáig lesz
Én üzenetem: Odáig?
Szépségem üzenete: Igen tetszik neki, de el ne mond majd neki, hogy elárultam.
Én üzenetem: Esküszöm szépségem. Egyépként Liam is odáig van érte.
-Ne már haver nem én akarok menni. Vidd inkább Niallert ő úgy is mindig kajás és...- nem tudta befejezni a mondatot, mert odadobtam neki a telefont.
-Olvasd- nézek a szemébe.
Elolvassa az üzenetváltásunkat a szépségemmel majd kitágult a szeme. Mégegyszer elolvasta majd az ölébe ejtette a telefont é megdörzsölte a szemét. Én odahajoltam és visszafettem a telefonomat.
-Ne dörzsöld a szemed nem képzelted- mondom.
-Igen holnap én megyek vásárolni Harryvel- mondja gyorsan és kivörösödve mire én csak nevetek rajta.
-Mit nem képzel oda Liam- kérdezi El, mire én feléjük mutatom a telefont.
-Liam barátom ezt jól kifogtad, ideje meghódítani nem csak távolról nézni- nevet Lou hangosan.
-Igen, igen- mondja El és Niall egyszerre.
-Szerencsétlen vagy Liam! Harry előbb felszedi Ginnyt, mint te Bekát- neveti ki Zayn.
-Most meg vedd elő a telefonod és írj rá. Ha hazaér vissza fog írni- mondja Lou.
A tovább már nem hallom a beszélgetést, mert a telefonomba vagyok temetkezve.
Szépségem üzenete: Komolyan
Én üzenetem: Igen halálosan. Már hetek óta a kávézóba jár, majd vitte magával a többieket is, csak hogy őt lássa. Nem merte megszólítani sose.
Szépségem üzenete: Nem mondod. El se hiszem! Nagyon szerencsétlenek.
Én üzenetem: Igen nagyon
Szépségem üzenete: Segítsünk nekik?
Én üzenetem: Igen majd segítünk
Felmentem a szobámba és átölöztem pizsamára.
Szépségem üzenete: Majd?
Én üzenetem: Igen. Azután majd jobban segítünk nekik, mikor mi összejöttünk. Nekem jelenleg most ez a legfontosabb dolog.
Szépségem üzenete: Úgy érzem akkor pár nap és segíthetünk is nekik.
El sem hiszem! Komolyan lenne a barátnőm? Majdnem felordítottam örömömben, de visszafogtam magam, nehogy a többiek bejöjjenek és faggatózni kezdjenek.
Én üzenetem: Reménykedem. Szép álmokat. Aludj jól.
Szépségem üzenete: Aludj te is jól.
Mosolyogva aludtam el.
YOU ARE READING
A Moment
Teen Fiction-Miért csináltad!- kiáltja a szakadó esőben. -Azért mert nem bírom nézni!- mondom neki hangosan. -Mit?- kérdezte hitelenkedve. -Azt szépségem, hogy a báloktól kezdve és a bulikon amin néha részt veszünk minden fiú és férfi utánad...