-Liam mond, hogy elkészültél- ordítok, miközben a cipőmet húzom.
-Igen itt vagyok- szalad le az emeletről majd ki az ajtón.
-Ember itt hagytad a cipődet- kiáltom utána, de már nem hallja, hiszen a kocsiba ül –Ilyen nincs- kacagok fel es utána megyek –Majd jövünk-csukom be az ajtót.
-Te szerencsétlen otthagytad a cipődet a nagy rohanásban- dobtam hátra a cipőjét –Húzd fel, ne büdösíts be feleslegesen. Egyépként miért ültél hátra?- kérdezem, miközben elindulunk a szépségem házához.
-Azért, hogy Bekával tudjak majd ülni- mondta elégedetten Liam.
-Jól van okos gyerek vagy te- nevetek –Egyépként is hátra küldtelek volna, mikor odaértünk- mondom neki komolyan.
Egyépként komolyan is gondoltam. A szépségem csakis mellettem ülhet sehol máshol.
-Nem kell küldeni jöttem magamtól is- nevetett miközben leállítottam a kocsi motorját.
-Mit csinálsz?- kérdezi Liam.
-Felhívom Ginnyt- mondom neki, majd a fülemhez emelem a telefonomat.
-Szia Harry- veszi fel pár csörgés után a telefont.
-Szia szépségem. Itt vagyunk a házatok előtt- mondom és kiszállok a kocsiból.
-Megyünk máris- mondja és kinyomja a hívást.
-Sziasztok csajok- mosolyogtam rájuk. Kinyitottam Bekának az ajtót, hogy szálljon be Liam mellé, amit meg is köszönt nekem.
-Szépségem- fordultam felé és neki is kinyitottam az ajtót mellettem.
-Szia Hazza- mondja, majd egymás felé hajolva megcsókoljuk egymást. A csók után beszáll a kocsiba, ahogyan én is.
-Nos melyik boltba megyünk?- néz rám a szépségem, miközben kihajtok az utcájukból.
-Tesco vagy Lidl legyen?- nézek hátra Liamhez, mivel pirosat kaptunk, akinek tátva van a szája, ahogyan Bekának is.
Észreveszi Beka, hogy kérdőn nézek rá és ekkor az ámulata átvált perverz vigyorrá. Elkapom a fejem, hogy ne lássa a zavaromat. Meg azért is, mert végre megint zöldet kaptunk.
-Legyen a Lidl. Az úgy is a közelbe van- mondja Beka.
-Rendben akkor legyen a Lidl- mondom és bekanyarodok balra.
-Na és Beka milyen volt Clevedonba?- kérdezi Liam.
-Nagyon jó. Imádom ott tölteni az időmet. De inkább Londonhoz húz a szívünk- mondja Beka mosolyogva –Igaz drága- kacag fel, mire Ginny is el kezd kuncogni.
-Úgy van- mondja mosolyogva a szépségem.
-Hogyhogy Londonba jöttetek- kérdezi Liam
-Clevedonban egymással szemben laktunk és nyolc éves korunk óta elválaszthatatlanok vagyunk. Kettőnknek túl kicsi volt. Nyüzsgésre vágytunk- mondja Ginny.
-Akkor költöztetek Clevedonba- mosolygok rá.
-Pontosan!- nevet Beka.
-Haver ezt honnan tudod?- kérdezte Liam.
-Onnan, hogy a randinkon mesélte- nézek rá a visszapillantótökből, majd a szépségem keze után nyúlok és csókot nyomok a kezére.
YOU ARE READING
A Moment
Teen Fiction-Miért csináltad!- kiáltja a szakadó esőben. -Azért mert nem bírom nézni!- mondom neki hangosan. -Mit?- kérdezte hitelenkedve. -Azt szépségem, hogy a báloktól kezdve és a bulikon amin néha részt veszünk minden fiú és férfi utánad...