-Szia szépségem- köszönök a telefonba.
-Szia Hazza- mondja.
-Mit szólnál, ha holnap elvinnélek egy randira- mondom reménykedve.
-Várj egy pillanatot- mondja, majd a magassarkúja kopogását hallom.
Imádom mikor magassarkúba látom. Olyan jól néz ki bennük.
-Na szóval itt vagyok- mondja, majd lapok súrlódását hallom –Szerdán négykor végzek- mondja.
-Rendben, akkor érted megyek ötre- mondom mosolyogva.
-Rendben- kuncog –Holnap találkozunk- köszön el.
-Szia szépségem- mondom mosolyogva.
-Szia Hazza- mondja, majd letesszük a telefont.
-Na szóval elviszed randizni mi?- húzogatja a szemöldökét El.
-Igen el szeretném vinni még randizni-mondom neki.
-Még hányszor?- kérdezi Lou.
-Ugye a szerdai. És még a jövőheti születésnapod után az egyik nap- nézek Elre -Az esküvő előtt- mondom.
-És miért pont az esküvő előtt szeretnéd?- kérdezi Lou.
-Azért mert az esküvő után szeretném megkérni, hogy legyen a barátnőm- mondom Lounak.
-Istenem ez de aranyos- sikítja El.
-Na és mit tervezel- mondja Lou.
-Az egyik lehetőség az autós piknik a másik a mozi- gondolkozok el.
-Vacsora nincs a listán?- vonja fel a szemöldökét El.
-Nem mivel az volt az első randink és mikor ebédszünete van a munkahelyén akkor mindig elkísértem ebédelni, vagy a közeli parkban ettünk- mondom neki.
-Harry akkor ez már nem az első randitok- kezdi –Oké amit előrre leszerveztetek, abból ez lesz a második, de az együtt ebédelés is randinak minősül- fejezi be El.
-Nem tudom. Szerintem holnap vidd el moziba. A születésnapom után pedig autós piknikre- mosolyog rám El.
-Rendben köszi a segítséget- mondom –Még valami. Megadod Beka számát?- nézek rá Elenorra.
-Miért kell neki a száma?- siet be a szobába kétségbeesettem Liam és kérdezi Elel egyszerre.
-Payno csak fel szeretném hívni. Hogy tudja-e esetleg, hogy a szépségem milyen filmet szeretne megnézni mostanában- nevetek.
-Rendben akkor jó- fújja ki a levegőt Liam.
-Tessék itt van- mutatja felém a telefonját El.
Beírtam a telefonomba a számot majd felhívtam
-Igen?- szólt bele Beka.
-Szia Beka. Harry vagyok- kezdem el.
-Ó szia Harry Ginnyi most nincs itt vele...- kezdi el.
-Igen tudom dolgozik nem amiatt kereslek. Holnap randizunk Ginnyvel és moziba szeretném vinni. Tudnál esetleg segíteni, hogy melyik filmet szeretné megnézni mostanában?- kérdezem egy kicsit idegesen.
-Ú a Kavarást- mondja egy kis idő elteltével.
-Rendben köszi a segítséget. Még egy kérés. Légszi ne szólj Ginnynek, hogy mire készülök- nevetek fel kínosan.
ESTÁS LEYENDO
A Moment
Novela Juvenil-Miért csináltad!- kiáltja a szakadó esőben. -Azért mert nem bírom nézni!- mondom neki hangosan. -Mit?- kérdezte hitelenkedve. -Azt szépségem, hogy a báloktól kezdve és a bulikon amin néha részt veszünk minden fiú és férfi utánad...